Alla inlägg den 4 december 2007

Av Emma Strandh - 4 december 2007 19:12

har ingen fantasi och är inte särskilt kreativ just nu känns det som,så jag skiter i rubriken idag..


Idag har jag inte gjort nånting alls.. varit ute en sväng bara,kallt o jävligt. sen mötte jag vilma så gick vi hem till mej för hon skulle få tillbaka sin dress eftersom ja fick min oth box igår;) skitbra nu kan ja ha maraton,har ju ändå inget annat o göra.


ja vill sola idag åxo,men orkar verkligen inte gå ut igen så jag solar imorron istället efter skolan. slutar ändå tidigt,gäller bara att komma dit i tid imorron bitti.. fuckt up jag som är så trött på morronen. kommer säkert inte ens somna inatt,hoppas inte för då kommer jag i tid iallafall. Vi får se hur det blir,aja..



softar med vilma nu bara,hon väntar på martin sen ska hon ner till ewe åxo visa sin nya hårfärg åxo. den vart skitfin faktiskt!! Nice;D jag måste beställa klipptid,mamma sa att hon ska betala det så det är väl bara att beställa då. ska kika runt lite vart dom har tidigast tid. Måste klippa mej inom snar framtid,håret ser ut som skit.




träffade kalle en sväng förut åxo,tack för att du ställer upp när man behöver dej:) du vet att ja skulle göra samma för dej.




 Idag måste jag plugga hur svårt det än blir,vet inte hur jag ska kunna koncentrera mej när jag bara kan tänka på honom. sucks



Aja,livet går åt helvete för mej o jag kan bara stå och titta på när det bara drar ner mej djupare och djupare i det svarta hålet... sämst känns allt och allt ÄR sämst,fuck dehär livet alltså. vet inte vart jag ska hitta lyckan?? det finns ingen lycka att hitta så är det nog. Iallafall inte om man heter emma maria strandh och är 17 år gammal. Kuksugar liv!!!



Nu drar jag,bye hoes



du vet vart jag finns om du behöver mej amor



Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards