Alla inlägg den 9 december 2007

Av Emma Strandh - 9 december 2007 19:31

idag har det varit en skitbra dag verkligen!! jag e lyckligast i världen känns det som:)


imorse klev ja upp 12 för mina ääälskade småtjejer kom hit :D o min moster. så va ja me dom oså o vi satt alla i köket o pratade o ritade lite teckningar osåna saker. fick massa fina teckningar ahha.. :P Aja.


sen gick vi ner på ica o där mötte ja danne som kom från träningen, sen åkte hanna wilma o towa hem för leif kom o hämtade dom.. :) lär väl inte träffa dom förrän julafton nu men de gör inget det är inte så länge dit. längtar tills jul alltså... :) ska bli underbart o få spendera julen me danne åxo,verkligen. älskar dej min finaste



Ikväll har jag inte gjort så mycket,duschat o mysit med danne osånt=) fett mysig kväll verkligen. so much love.. <3 SÖTNOSJÄVEL hihi


IDAG BÖRJADE FJÄRDE SÄSONGEN AV ONE TREE HILL !!! TROR NI ATT JAG BLEV LYCKLIGAST I HELA VÄRLDEN DÅ? WIEEEE, SÅ GLAD:)



Ska lägga mej o se slutet på ranking the stars nu och vänta på att danne ska duscha färdigt så ja får kramas lite. amooor jag ääääälskar deeeeeeej!!




jaja hejdå hoes






Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards