Alla inlägg den 10 december 2007

Av Emma Strandh - 10 december 2007 21:47

Jay sean.. fin låt somfan!! danneee <3<3 aww..


idag har jag inte gjort ett jävla skit alltså. var inte på skolan idag ens... var massa knas inatt så ja orkade verkligen inte gå dit idag, var så sjukt trött... sen när jag väl klev upp så hade jag snoozat för länge så ja ändå skulle missa lektionen så jag skippade det. men nu har jag tummat med mamma på att gå alla dagar i två veckor till jullovet :) fast ska ju till tobbe nåndag åxo innan jul så ja måste ta ledigt då, men de får man väl räkna med. bokade ingen tid idag, ja kom på att ja måste fixa pengaproblemet först men danne är ju världens bästa pojkvän så det fixade sig :D:D Älskar dej verkligen amor. du är helt sjukt underbar o ja vet inte hur ja ska kunna beskriva min kärlek för dej, känns helt hopplöst hur ja än förklarar för inga ord kan förklara hur mycket jag älskar dej,verkligen. så jävla mycket. emma och daniel. du är mitt allt baby



Sitter nu o väntar på att prison break ska börja o att amor ska komma hem från träningen;) ..aww. har nyss duschat o torkat håret så ja slipper göra de imorrn eftersom ja ska upp fett tidigt. ska iallafall sola imorrn det är en sak som är säker!!!



Jobbar i helgen,bra för ja ska köpa julklapp till min love men de e så jävla svårt o veta va man ska köpa?? det löser sej nog,de göra alltid med oss:)




Aja, prison break nu! ciao folks



Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards