Alla inlägg under juli 2007

Av Emma Strandh - 31 juli 2007 23:11

Sa ju att jag skulle uppdatera när jag kom hem så då måste man ju hålla det ;) Haha.


Ikväll har jag inte gjort så jävla mycket. När jag kom hem från stan så hoppade jag in i duschen, sen chillade jag bara hemma ett tag innan jag gick ner till Ewe:) Det kändes som tuuuuusen år sen vi var med varann fast det bara var nån dag sen, haha. När man är med nån varje dag i typ ett år så blire lätt så, my looove ;) <3 haha. Iaf så har vi inte gjort så mycket, snackat o suttit vid datorn typ. Skrattat somfan, hahaha. Dårar..


Nu är jag hemma iaf. Ska slå på en lååååt nu, sådär. Har gjort massa grejer haha, glömde bort att jag skrev...


Sitter o lyssnar på Ken - håll om dom, som vanligt. Älskar den :) ska lägga mig o se på film nu iaf.. Sen ska jag upp fyra imorrn o gå en promenad med ewe ;) Haha. Fyra lixom... Aja. Godnatt


William är sjuk idag :( Min lilla älskling har feber, men sen när pemmen kom blev han glad ;) Love you babyyyyy!!

Av Emma Strandh - 31 juli 2007 19:43

Älskar den låten :) Har massa bra låtar som jag e kär i... wiho.


Idag klev jag upp vid 14tiden, sen åkte jag ner på stan med Lina Anette och Sandra. Köpte inget, bara en grej till Ewe och åt mcdonalds äckel. Fick ett fucking frispel åxo, blev så jävla arg så jag inte kunde äta upp maten. Herregud, gaaah!!!


Nu ska jag gå ner till Evelina, sen om ett tag ska jag bort o va me Sebbe :) Uppdaterar mer när jag kommer hem oki folks;D Puss.

Av Emma Strandh - 30 juli 2007 21:44

Oh no, bloggarna ska va nere i 2 timmar! Va ska ja göra dårå? Jag som är bloggarn nr1, hahaha. Nerå ja skoja bara... Men bara därför kommer jag bli skit skrivsugen vid den tiden, såklart.


Idag har jag jobbat, fyfan. Dock bara 3h och det var ju iaf skönt, men där vid 18tiden så började det kännas i kroppen att jag bara ville heeeem...


Väl hemma så duschade jag och åt middag med mamma. Hon lurade mig att det var carbonara bara för att jag skulle inte äta annars, hahaha. Det var gorgonzola lr nåt men det gick ner iaf :) Ganska gott vare till o med.


Sitter som en jävla idiot och hänger med nacken som att den vore bryten, det gjorde sebbe med igår. Hahaha, fult ser det ut... Orkar inte sätta mig riktigt heller.


Rascal Flatts - What hurts the most. Grym låt! Man får ont i själen av den...



Ciao.

Av Emma Strandh - 30 juli 2007 15:09

Its hard to deal with the pain everywhere i go


Idag väckte mamma mig 11 för jag skulle tydligen promt äta frukost, hah.. Va så jävla trött så jag höll på somna i mackan. Men gick o la mig igen sen och vaknade inte förrns halv tre. Nu sitter jag här, ska snart gå och jobba. Hur fan ska man orka det då, är så jävla tärd i kroppen ;S


aja. Händer ikväll då? :) förslag ?


uppdaterar när ja kommer hem. ciao

Av Emma Strandh - 30 juli 2007 00:18

Idag har varit en sämst dag, verkligen verkligen säämst. Det enda som var bra var att jag pratade med Tobbe... you made my day brother.


Har iaf jobbat idag, tärt men jag jobbade bara 4h så det var ganska lättsamt. Skönt om inte annat asså... Såååå spyless på att jobba helger nu så jag dör. Jobbigt äre o inte få sova ut:( jag som älskar att sova... Skulle helst sova hela livet om jag fick och kunde, haha.


Nu ikväll har jag iaf varit hos Ewe och sett på en sviiiiin rolig film hahah. Norbit hette den, aldrig sett den förut men den vart jävligt rolig och jag skrattade tusen gånger. Hahahhaaa! Det var jag ewe danne o vilma som såg. Min älskade prins William låg och sov, tråkigt jag ville ju pussa han lite. Får göra de imorrn istället.


Nu ska jag väl lägga mig och se på film eller nåt, har inte så mkt för mig. Har fett ont i blåssan som jag har på fingret iaf, tryckte fingrertoppen på grillen idag och aoooff va ont de gjorde. God damn !! jag är väldigt opraktisk...


Godnatt gott folk. Petrus ville att jag skulle skriva att han har stor snopp åxo, så jag gör väl det. Haha. Sleep tight




Låt fan inte en jävel komma in i ditt liv mer än en gång. Ju mer chanser man ger dem, desto mer förstör dom det. Och desto mer helvete får du.. Släpp verkligen inte in någon på själen, för då är det för sent, då är du fast. Låt denhär människan visa med handlingar, det är först då du vet vem det är du har att göra med. Om denna människa visar att den är äkta och skulle gå genom eld och vatten för din skull, håll fast vid denne. Svik inte. Håll ditt ord...




uppdaterar 03.09

sitter här ensam ful nu. Har verkligen pisstråkigt... Men det är ganska skönt det med ibland, som jag brukar säga. haha ;D


Imorron ska jag på stan med Ewe, funderar på o inte sova satt ja inte försover mig. Men jag ska ju jobba kl 1600 så jag vet inte om jag kommer orka det om ja inte sover.. Hmm, det visar sig väl isåfall :) Vill sova tidigt imorrn och djupt, lääänge... Vill sova typ 16 timmar lr nåt sånt, verkligen länge så kroppen får vila o ta en paus från allt.


Den enda som är vaken är Sebbe som underhåller mig på msn. Tack för det! Men han går väl o lägger sig snart han med, bleh.


Ken Ring - Håll om dom.mp3 (Producerad av Tommy Tee)
skönaste låten fan. verkligen bra är den



saknar min storebror så jävla mycket i sånahär situationer. vill ha han här så han kan hjälpa mig genom sånt som jag inte riktigt klarar av själv... det finns andra som KAN göra det men ingen jag vill öppna mig till 100% för. tobbe du är oersättlig och jag älskar dig o saknar dig såååå mycket. speciellt nu.



Nu ska jag röka en cigg sen slå på en film eller nåt, funderar på att se Green Street Hooligans. Idag på jobbet så kom det in en kille som hade skrivit "GSE" på armen, hahaha tönt. För er som inte vet så står GSE för Green Street Elite som gänget i filmen heter... Hahaha, herregud. Han var 20+ åxo, fjantigt. Jag hatar serviceyrket ibland, man ska stå där o va trevlig fast man mår som en nerslagen hora ungefär, det är tärt. Men jag blir alltid glad av mitt jobb även fast jag inte vill vara där, vet inte varför. Har varit på dåligt humör när jag har jobbat typ två gånger, hur less o trött på skiten jag än är så är jag ändå trevlig typ. Vet inte varför det är så ;O Man kanske tänker på annat bara, kanske därför. Aja... However, skriver mer imorrn efter jobbet! kanske innan om jag hinner. Ciao folks



Jag o vilma i sidsjön förra året, då var det soligt iaf... !! 8 augusti


Av Emma Strandh - 29 juli 2007 02:34

Fantasi är viktigare än kunskap. För kunskap är begränsad till allt vi vet & kan förstå.. - Fantasin kan ta dig vart som helst, kanske är fantasin intelligens som roar sig?



Av Emma Strandh - 29 juli 2007 00:43

Har äckligt jävla tråkigt så då gör jag en lista då...


[] Kamera/video kamera (På telefonen men de gills inte va)
[x] Telefon
TOTAL: 2

[ ] (Skoter)/motorcykel/bil/fyrhjuling
[ ] Gitarr/trummor/basgitarr
[ ] Piano/Keyboard
[ ] något annat instrument
[ ] varit på en kryssning
[x] rest utomlands
[ ] haft en personlig tränare (har en personligtränare)
[ ] dyra smycken
[x] träffat en kändis
TOTAL: 2

[x] Platt/locktång
[ ] har varit i en slagbur, som är till för baseboll
[] har 1000 spänn på dig just nu
[x] kreditkort, debetkort eller bankkort
[] rest i Europa
[ ] Varit på Hawaii
[ ] Varit i USA
[ ] Varit i Asien
[ ] Varit i Australien
[ ] Varit i Afrika
[ ] Varit i Sydamerika
TOTAL: 2

[] Föräldrarna har bil
[ ] Jet ski/båt
[ ] Husbil/vagn
[ ] Jag har en bil
TOTAL: 1

[ ] Hemmagjord mat nästan varje dag
[ ] suttit i en limo
[ ] suttit i en helikopter
[ ] äger en videokamera
[ ] egen laptop
[x] egen dator
TOTAL: 1

TOTAL SUMMA: 8 =ghetto-kid, hahah
1-23 = Ghetto-kid
24-33 = vanlig
34-40 = bortskämd brat
41+ = uppeklassens snobb



00.50

Sitter här nu och har fuckt tråkigt. Verkligen riktigt tråkigt har jag... Men det är ganska skönt åxo, ensamheten gör mig lugn :) Tycker om att vara ensam, har gjort det sen jag var liten... Minns när jag inte orkade vara med kompisar o mamma undrade varför och trodde jag avr lessen eller nåt, haha.


Igår när jag var hos mormor och vattnade blommorna så satt jag mig o tittade i hennes lådor som hon har en miljard foton i. Hittade massa bilder på mig såklart sen jag var liten, hittade en skitsöt bild verkligen. Sen jag gick sista året på dagis, haha. Vilken söting:D Sen hittade jag massa bilder på mig o Tobbe åxo. Verkligen fula bilder haha, men de gör inget. Blev glad av dom och tänkte att vilken tur jag har haft som har gått igenom livet med honom, min älskade bror. Undra hur jag hade varit som person om han inte funnits i mitt liv när jag var liten? Dom som känner mig vet vad jag menar... Tror nog att jag absolut inte hade varit som nu om jag hade varit ensamt barn. Verkligen inte... Aja. Hittade några på mig och Jocke åxo, haha. Då vi var bäbisar, skitsöta! Ska upp dit o hälsa på nåt snart åxo, träffade han och Karin på Ica härromdan och lovade o komma upp o hälsa på, so we will do it.


Har suttit och pratat med Petrus hela kvällen, haha. Rolig jävel det:)  Vi sitter o läser massa berättelser osen pratar vi om dom ;) Haha. Båda har lika jävla tråkigt...


Ska snart lägga mig och se på en film. Får massa skumma sms hela tiden? Wtf. Irriterande! Fulla fanskap osånt... blä.


Sitter och pratar med Mattes lillasyster på msn åxo :) Mathilda. Så sitter jag och lyssnar på qbn flow - mångas verklighet, hemsk låt :/


Nu ska jag dra, pallar inte sitta här nu. Men jag kommer garanterat sitta kvar på mitt arsle ändå, haha. Ciao

Av Emma Strandh - 28 juli 2007 22:38

Har jobbat hela dan idag. 11-1945... Det var ganska easy idag, jobbade med Evelina och Alex :) det är bra.


Har förbannat jävla ont i armen nu asså, vet inte vad jag har gjort eller nånting. Irriterande.


Nu har jag tråkigt och ska dö. hejdå

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards