Alla inlägg den 21 juli 2007

Av Emma Strandh - 21 juli 2007 13:51

Nu skriver jag på ett nytt datum ;) woho. Framsteg kallar jag det, haha.


Nu har jag nyss precis vaknat, skönt. Jag älskar att sova läänge utan att folk ska ringa och störa mig hela tiden. Wonderful. Ewe får ringa och störa mig men ingen annan ;) då blir jag elak och svarar oftast inte. Haha, inte med meningen men jag gör det i sömnen lixom.


Inatt drömde jag ingen sjuk dröm, skönt. Härromnatten däremot drömde jag sjukaste jävla drömmen, hahahaha. Verkligen en psych dröm :O Började fundera över min mentala hälsa. Drömde att jag Vilma och Evelina var på paradisbadet hahaha.


Nu skiner solen ute, skönt. Ska nog gå ut och lägga mig bredvid min mami och sola lite på uteplatsen, det ser skönt ut. Men jag har sprängande huvudvärk ;/ Kommer säkert somna igen, haha. Ont i käkarna har jag åxo, som jag hade när jag var i Hassela, fast inte lika mycket.



I want you here.



saknar dig tobbe, mer och mer för varje sekund som passerar. Älskar dig <3



En liten lista eftersom jag har tråkigt. Tro inte att listorna inte följer med mig till denna blogg  ;) haha.


Hav eller Sjö

Tv eller Dator

Höst eller Vår

Jul eller Påsk

Svart eller Vit

Ipod eller mp3

VH1 eller MTV

Rosa eller Lila

Hund eller Katt

Guld eller Silver

Bad eller Dusch

Sko eller Sandal

Afrika eller Asien

Löshår eller Äkta

Mobil eller Telefon

Klänning eller Kjol

Blond eller Brunett

Lägenhet eller Hus

Vanilj eller Choklad

Ring eller Halsband

Jordgubb eller Hallon

Nyår eller Midsommar

Långt hår eller Kort hår

Nagellack eller Läppstift

Bil eller Buss

Sanning eller Konsekvens

Blåa ögon eller Bruna ögon

Jeans eller Leggings

Snowboard eller Skidor

Harry Potter eller Lord of the Rings

Berg-och-dalbana eller Vattenbana

Plugga eller Arbeta

Christina Aguilera eller Britney Spears

Stjärnor eller Månen

Vinter eller Sommar


uppdaterar 18.15

Tjena hejsan. Här sitter jag, Emma Strandh, 16 år fyller 17 om några dagar, stjärntecken Lejon, åker snowboard på vintrarna och på sommaren gör jag väl vad man gör på sommaren, chillar oså. Jag har inget liv men det skiter jag i. FAN VAD TRÅKIGT ALLT ÄR.


Tacka gud för att Ewe ringde nyss och frågade om jag ville vara med henne, fett glad blev jag då. Har bara suttit och tittat på tv hela dan o inte gjort ett skit och funderat på när nån ska höra av sig och fråga om jag vill umgås, men det har inte ringt. Haha nofriends, nolife :(


Gick iallafall ner på Ica förut och handlade spaghetti och köttfärsås, ställde mig och lagade sen åt jag. Jag har blivit duktig nu, lagar mat när jag är hungrig, nu har det snart varit såhär i en vecka och ska fortsätta vara så in the future, det måste det. Sebbe kommer bli glad nu när jag har ätit, haha. Han är orolig haha.


Nu ska jag snart hoppa in i duschen sen göra mig iordning (har ju inget speciellt o göra ändå, lika bra o göra sig lite fin då) sen vänta på att ewe ringer.


Nadia ringde förut och frågade om jag ville jobba eller om hon skulle ta mitt pass, gissa om jag blev glad då ? Haha. "Jag tänkte, solen skiner, du kan göra vad du vill, jag kan jobba.. Du kan softa" Hahaha, rolig jävel är hon :D Det tackar vi för iaf! Men imorrn äre 10 timmars jobb som väntar. Huga och jag som har så jävla ont i ryggen och allt, och det lär väl inte bli nån massage ikväll heller som vanligt. Ska man måsta bli galen snart? I want you tralalla



Aja, ska ta mig en efterlängtad dusch med mitt korta hår nu. Det går skitfort ;) Im fast these days. Skriver nog mer sen, eller ja... Jag skriver mer sen, det kan ni ju räkna ut själva.

adios



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards