Alla inlägg under augusti 2007

Av Emma Strandh - 31 augusti 2007 18:01

Skönt det känns :) har faktiskt varit duktig åxo. Missade tisdagen bara, sen har ja gått på aaaallt. ALLT !!! fan va duktig ja är asså, va längesen ja va såhär stolt över mej själv;) haha.


Ja är hos ewe nu iaf o är barnvakt till william för ewe jobbar åt mej. Orkade verkligen inte jobba idag, är alldeles för trött. Ja skriver mer när ja kommer hem! CIao folkssssssss



22.46 nu är ja hemma! skönt, ska soova ihjäl mej. Sov värsta skönt inatt,mysigt vare. klev upp halv9 när klockan ringde, duschade gjorde mej iordning sen kom lucia o hennes pappa o hämta mej nere vid busshållsplatsen. Har iaf gått skitbra i skolan denhär veckan:) skitbra, mormor blev iaf glad när ja sa de. haha... men en vecka räcker inte, måste hålla på såhär varje vecka i minst 50 veckor, haha. jobbigt men de ska gå fan. ja ska kriga nu vetni. har möte me min syo på måndag, ska vi prata om kurser o betyg o shit, vettefan varför men det är bra han hjälper mej alltid med massa grejer. greaaaat


Har somsagt varit hos ewe ikväll o passat william. lillälsklingen:) danne har varit me mej åxo där,inte gjort nån nytta haha men det var ju iaf snällt att han var me mej där :D


 Sen kom ewe hem, så stannade vi ganska länge o va me henne. var ett tag sen ja umgicks me henne, tråkigt saknar henne faktsikt men nu ska det bli ändring. har sagt till min chef idag åxo hur ja kan jobba nu i framtiden. det blir nog bra dethär :)


Aja, ska lägga mej o dö nu eller nåt. är fett jävla trött eftersom ja klev upp så tidigt o har varit i full gång hela dan, ska bli skönt o sova :)


Puss på er mina trogna readers


jag o lucia, min älsklingstjej :D vet inte hur ja skulle orka gå i skolan om hon inte gick där, love yaaa

Av Emma Strandh - 29 augusti 2007 20:00

japp, var somsagt inte på skolan idag. tog en mjukstart, en sovmorgon med andra ord. det var verkligen inte meningen, men det blev så. vart så fucking jävla less när ja vaknade imorse o insåg att klockan var 10.46, helvete.


Idag har jag inte gjort så mycket iaf, klev upp o duschade sen gick ja bort till jobbet en snabbis, sen mötte ja ewe sandra o hjärty oså åkte vi på stan :) köpte inte så mkt; en väska, ett femämnesblock och en såndär "pärm" med plastfickor i. har så jävla mkt papper ju.. dendär räcker inte ens till, haha. ja rensar inte den eftersom heller lixom, ja har  kvar alla papper som ja har fått under hela året. Haha, samlaren. "kan va bra o ha nångång"


sen åkte ewe hem efter ett tag, och ja gick på stadium med sandra a.k.a beslutsångesten själv, jobbiga människa. hon hade ett dilemma, svarta lr blåa skor? "va tycker du emma? varför tycker du att dom röda är finast? är inte dom blå fina åxo då? varför är inte dom blå fina? Jag tycker dom blå är fina" - JA MEN KÖP DOM BLÅ DÅ DUMHUVE! ..man blir hysterisk på henne asså


Aja, sen åkte vi hem med 18bussen. Nu har jag iaf ett block så imorrn kan ja gå på skolan, ja har dock inget lås till skåpet. tur att jag har väska o ha böckerna i då... Måste fixa ett lås, köpa ett imorron kanske efter skolan. Slutar sent, sen ska ja jobba direkt efter. tääärt hur ska jag orka? tur att jag börjar 10.10 iaf. då har jag "människan socialt och kulturellt" kul då ? Ja går inte ens i samma som lucia... fuck me.


jaja, nu ska jag se tv med danne, de finns inget bra o se på iof men får väl glo o va nöjd ändå. Skriver kanske mer sen om jag orkar o har tid, kanske somnar snart, är jävligt trött. Somnade fan 22 igår men har sovit dåligt hela natten, vaknat tusen gånger o bytt kläder o grejer. hahah


Min brorrrr ringde nyss åxo, han har varit borta ett tag så ja blev glad när han ringde nu:) pratade ganska länge om allt o inget som vi alltid gör. vill att han ska komma hem igen nu, fast stanna hemma lääänge inte bara tre dar :( älskar dej tobbe



Ciao puss

Av Emma Strandh - 29 augusti 2007 13:27

Jag ska ställa upp i sov-vm. skulle lätt vinna:) andra dan i skolan....................................... BRA EMMA STRANDH!! applåd. tack tack


aja, nu är jag iaf less. lyssnar på musik o är trött, somnar snart.

Sov hela natten ändå sover jag för länge, haha. men aldrig mer på läääänge nu... har fan bestämt mig nu. nu äre färdiglekt, som mamma brukar säga.


Ciao

Av Emma Strandh - 28 augusti 2007 17:03

idag har jag varit på skolan somsagt. Mötte lucia imorse på bussen,lina med ;D sen bar det av mot helvetet. jävla skitskola, får ångest bara av att gå in i den. men nu börjar allvaret! fyfan... det är bara att kriga fan, jobbigt kommer det bli men jag har gjort en deal med lucia nu o tagit hand o grejer, dehär ska fan gå asså.


aja, nu ska jag ägna mej åt roligare saker och fundera över livet litegrann. ciao hoes


STEG 1

Skostorlek: 34/35

Höger eller vänsterhänt: höger

Kär?: yes


STEG 2

Skor som du bar idag: mina reebokskor som ja alltid har

Dina svagheter: att jag blir less lätt

Rädsla: att bli sviken

Målsättning: att göra nånting bra med mitt liv..


STEG 3

Första tanken då du vaknar: fan nu har jag försovit mig

Sista tanke innan du somnar:  att jag verkligen inte får sova över imorn


STEG 4

Pepsi eller Coca Cola: coca cola

McDonalds eller Burger King: mcdonalds

Adidas eller Nike: adidas

Lipton Ice Tea eller Nestea: Lipton Ice Tea

Choklad eller vanilj: choklad


STEG 5

Svär du?: way to much

Sjunger du?: ja fast fult

Röker du? på morgonen

Gillar du skolan?: hatar den..

Tror du på dig själv?: ja, det måste man

Kommer du överens med dina föräldrar? jorå


STEG 6

Har du under den senaste månaden..

Druckit alkohol? nej

Rökt? ja

Shoppat? lite

Ätit en hel ask müsli? ask?

Ätit sushi? neveeeeeeer

Stått på scen? nej

Skejtat: nej

Bakat?  ja lite

Stulit något? ja på ica haha


STEG 7

Har du någonsin..

Däckat eller varit jättefull? både och

Blivit kallad hora? ja

Blivit nerslagen?: näe


STEG 8

I framtiden..

Namn på barn? ella och zakkarias

Hur vill du dö?: överdos om jag ska dö en onaturlig död

Vad vill du bli när du blir gammal?: yngre


STEG 9

Antal människor du skulle ge ditt liv för: 1

Antal CD-skivor du äger: alla är trasiga

Antal piercings: 3 nuvarande

Antal tatueringar: 1

Hur många gånger har du varit med i tidningen:

hmm... 5 kanske

Antal saker jag ångrar: varför ska man ångra nåt som inte går att få ogjort?

Av Emma Strandh - 27 augusti 2007 21:18

hahahaha, alex schulman måste vara världens roligaste bloggare. Hahahahaha. vilken jävla dåre. Han har fått tre st teckningar av en liten flicka på en sisådär 5 år kanske. så kommenterar han dom såhär; värsta taskigt oså. hahahha, han så jävla sköna kommentarer heeela tiden så jag skrattar ihjäl mig när jag läser!!


 En av kommentarerna till en av teckningarna:

En jävligt ofärdig och slarvigt utförd teckning. Två människor som gapar som idioter, men någon förklaring till varför de gapar ges inte. Är de hungriga? Visar de tecken på förvåning? Det struntar Signe i att berätta. Men värst av allt - båda personerna har blått hår. Jävligt ful teckning.


 sen hade han suttit och pratat med denhär lilltjejen, vet inte riktigt vem hon är men iaf. här är konversationen:


Alex: Vad är det för plåster du har?
Signe: Jag skrapte mig när jag skulle cykla.
Alex: Skrapte du dig. Ha ha.
Signe: Ja…
Alex: Så det var inte så att du SKRAPADE dig då, Signe?
Signe: (Tystnad)
Alex: Skrapade, heter det.
Signe: Skrapade.
Alex:Just det. Det är viktigt, det där. Du vill inte misstas för en dumunge, eller hur?
Signe: (Tystnad)
Alex: Skrapte! Ha ha. 


HAHA. hahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahh jag dör. HAHAHAAAAAAAAAAAA.


Jag måste gifta mig med han,vilken rolig jävel. Hahahahhahaha. Jaja



Ikväll har jag inte gjort ett skit som vanligt. Har bara velat vara med sebbe men han dissade sönder mej igen. ska döda han lite lätt när jag får tag i han imorron... you better watch out erik sebastian lindgren. emma's coming to get yaaaaa :D Haha.


Imorrn börjar jag i skolan,vad hemskt det känns. vill verkligen verkligen verkligen inte gå i skolan. vill ha sommarlov tills nästa sommar. Längtar tills nästa lov, när är det? nån som vet? Om hur länge? Höstterminen är ju alltid längst, det suger. nästa år är det bara ett år kvar, får väl se det så. Får väl se det från den positiva sidan att jag får gå med lucia och jenita:) vad skulle jag göra annars,dö kanske. det gör jag ju nästan ändå men aja.


Vet inte vad jag ska göra ikväll, ingenting. sova kanske som jag har gjort i typ ett dygn nu, skönt. jag älskar o sova. vill ha sällskap men jag får inte det, jag hatar o inte få som jag vill i sånahär tillfällen


Längtar tills sex and the city börjar ikväll, då ska jag se det och sen somna. det gör jag varje kväll när det är skola. lika bra o dra igång med mina rutiner;) Haha. Sex and the city - sova. vakna med att det blöder ur ögonen för att man är så trött, hoppa in i duschen och frysa ihjääääl (för det gör man alltid när man duschar och är nyvaken, fråga mej ej varför), kliva ur och känna sig så jävla obekväm och ha ont överallt och vill bara klaga på allt. göra sig iordning sen möta lucia och gå till bussen. tack för livet gud. det så jävla intressanta livet man fick!!!!!!


Aja, nu ska jag göra nåt annat jävligt ointressant. kanske läsa klart linda rosings bok... den är jävligt bra upptäckte jag idag när jag badade.


träffade även josef förut, vi pratade jävligt mkt och det var jävligt längesen vi hade ett av våra djupa samtal :P Haha. pratade alltid förut hela tiden om allt, min vän:)


Nu ska jag dra på en busstur,puss ciao



Av Emma Strandh - 27 augusti 2007 17:49

Skitbra låt... "im a pillpoppin animaaal" lalal.


sitter bara här iaf, somnade kl 22 igår och sov till 1 idag. feeeett skönt o sova ut asså :) somfan. Sen klev jag upp en stund, sen gick jag o la mig igen. sen duschade jag oså sov jag igen. så jag har alltså sovit heeeela dan... skönt det!


Ikväll ska jag se på massa serier;D det enda positiva med att skolan har börjat är att det blir bra program på tv. Om inte bigbrother är i år heller så kommer jag skjuta kanal 5. faktiskt. saknar veerkligen jessica anton robin o alla mina lovers:D bästa bigbrother ever var det.


nu ska jag göra en lista bara för att jag har så tråkigt.



HAR DU NÅGONSIN

Blivit kysst:

aa, bästa nu förtiden.. aww

Ätit sushi: 

skulle jag inte ens göra för pengar ska jag tala om för  dig

Stått på scen: 

aa o dansat bara

Blivit dumpad: 

Näe

Varit ihop med någon som varit otrogen:

Aa, fitta

Varit med om en bilolycka: 

bara en liten haha

Klättrat på berg: 

norra berget på fyllan en gång för hundra år sen


ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt:

varmtttt

Spets eller satin:

spets

Blått eller rött:

rött, annars ljusblått

Regn eller snö:

snö. lever för snön:D

Ull eller bomull:

Bomull

Rosor eller tusensköna: 

rosor tror jag. fattar inget om blommor

Vår eller höst:

vår, då blir det snart sommar

Historia eller vetenskap:

både och

Matte eller engelska:

engelskaaaa


MOTSATTA KÖNET

Gillar du någon just nu från det motsatta könet:

yes

Vet den om det:

yes

Gillar någon annan dig just nu:

hoppas verkligen det

Vad tittar du på hos en kvinna/man:

kroppen är viiiiktigt, sättet, ögonen, charmen.


INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA

Har du haft ett seriöst samtal:

haha nej

Kramat någon:

Ja min söta mami

Kommit sams med dina föräldrar:

yes

Bråkat med en kompis:

nja


GILLAR DU ATT

Ge kramar:

nej men få

Ge massage:

neee jobbigt i tummen

Gå promenader i regnet:

ja ibland


ÖVRIGT

Svär du för mycket:

Hahha fråga mamma :D svär jämt

När duschade du senast:

nån timme sen

Vilken färg är det på dina byxor just nu:

grå

Vilken låt lyssnar du på just nu:

Rick Ross ft. Lil Wayne & Brisco - Pill Poppin (Remix).mp3

Vad var det sista du sa:

jag sa, eh. hejdåååå till ewe

Vad är brevid dig just nu:

mitt ben

Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn):

frostat glas o lixom kromfärg

Vad var det sista du åt:

fiskpinnar o potatis

Hur är vädret just nu:

kallt

Vem pratade du sist med på telefon:

danne

Vad gör dig glad:

när jag slipper göra saker

1A, Vart skulle du vilja åka:

nånstans där det är varmt

1B, För att festa: 

ibiza lr sunny beach

1C, För att ha sommar:

thailand eller spanien

Vill du ha barn:

Aa, två st.

Vad ska dom heta:

ella maria strandh, det hette min gammelmormor, och zakkarias strandh. mellannamn ännu oklart





 he show me how to move, thats why i never trip



Av Emma Strandh - 26 augusti 2007 19:44

bästaste låten!! :D skitbra är den. vilmas låt som jag fastnat för;) wooh


Idag har jag inte gjort nåt,vaknade imorse sen gick jag ner o va barnvakt åt william. sen gick jag hem och sen åkte jag iväg med mamma marie o massa,långt åt helvete till mitt i ingenstans fan. sen åt vi på bigboy och det var skit äckligt, uhh... fick ont i nyckelbenen som vanligt ;S





Nu är jag så jääääääävla trött så jag vill döda nån. har ingen o va me heller,ingen som jag vill iaf. sebbe svarar inte när jag vill va me han så vi kan prata lite,har ju massa o berätta o massa o få veta. jävla sebbejävel


Nu ska jag iaf bada, skiter ifall man inte får bada med tatueringen jag gör det ändå. skönt ju fan,ska man göra då?? Sitta här hela dan,nej tack. jag vill ha sällskap av dig sötnossssssss


Whenever we do spend time
I realize that I can't get enough of you. dvm.


CIAO hoes


(hahaha jag såg en bil med registreringsnumret "hoe", fan vad jag o marie skrattade asså. hahahahha jag dog)




Av Emma Strandh - 26 augusti 2007 01:24

idag har jag jobbat... blev väckt vid 11 av att nadia ringde och frågade ifall jag visste att ja började 12, då sa jag nee jag började väl 13? sen sa hon att det var lugnt att jag kom 1 ändå, och bad mej köpa med mej mat till henne... så då låg ja o myste i sängen fram till typ halv1 sen gick ja ner i värmen med tjocktröja o jeans, haha. folk måste ju trott ja va dum i huvet..


det gick ganska smärtfritt o jobba. jobbigt o drygt vare iof, och allt ja ville var att komma därifråååån!! ville verkligen inte stå där idag, allt kändes jobbigt och obekvämt och äckligt o ja.. men det hade väl sina orsaker som jag inte kunde göra nånting åt just då.


Sen efter jobbet gick ja till ewe en sväng, sen gick vi upp till mej där jag fixade håret lite (så bra som det nu gick o fixa i stressens tid) sen gick vi ner till sandra för hon fyller ju 18 idag!! (25e alltså,lördan) grattis baby. så gick vi ner dit och där vare massa folk som man inte träffat på lääänge, jossan amanda madde osv... sen vare ju vilma lina o dom åxo såklart men dom träffar jag ju ofta haha;P

Sandra bjöd iaf på värsta maten, synd bara att jag inte hade nån aptit alls :/ åt skitlite, det kommer jag ångra nästa gång jag blir hungrig. haha :D iaf så satt vi där till ungefär 20.15,sen gick jag vilma ewe o william upp till dom för ewe skulle ut med hundarna, sen åkte jag o vilma på en liten tripp runt sundsvall stad, haha. nerå men uträttade lite ärenden här o där, träffade lite folk o pratade lite oså. soft soft


Imorron vet ja inte va som händer riktigt än? hoppas på en grej iaf. ska vara barnvakt till min lilla älsklingsbäbis från 12-16, sen slutar ewe jobba och då ska jag väl duscha oså, sen får vi se vart livet tar mig! :D



Efter vi hade varit ute o glidit så skjutsade vilma oss hem hit,sen har vi bara varit här sen dess. vilma har endast suttit vid datorn sen hon klev innanför tröskeln, sagt ungefär 9 st (onödiga) ord på hela kvällen,haha. datanerden.. o ja har duschat o torkat håret o hållt på o fixat o plockat undan, bytt sängkläder osånt. kan inte sova i domdär andra längre dom kändes lite uttjatade typ,fast det var inte längesen jag bytte dom men jag byter alldeles för ofta. mamma hatar det ;P



jaja, nu ska jag lägga mej och se på film eller nåt. ska ju trots allt upp 12 imorron, men jag kommer inte somna förrns kanske 6 på morron ändå. får iaf sova 6 timmar då och det är ju mer än jag oftast brukar sova! Om jag inte har sovmorgon lr liknande,eller försover mej vilket iof hör till min vardag. Haha :D


skriver mer imorron. o hörrni, börja kommentera för det är ni jävligt dåliga på. om jag har 60 läsare på en dag så får jag 1 kommentar typ, det är jävligt sniket. så börja kommentera nu fan ;P



Ciao bella (den filmen vill jag se,nån som sett den? är den bra??)

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards