Direktlänk till inlägg 27 augusti 2007

pill poppin;D

Av Emma Strandh - 27 augusti 2007 17:49

Skitbra låt... "im a pillpoppin animaaal" lalal.


sitter bara här iaf, somnade kl 22 igår och sov till 1 idag. feeeett skönt o sova ut asså :) somfan. Sen klev jag upp en stund, sen gick jag o la mig igen. sen duschade jag oså sov jag igen. så jag har alltså sovit heeeela dan... skönt det!


Ikväll ska jag se på massa serier;D det enda positiva med att skolan har börjat är att det blir bra program på tv. Om inte bigbrother är i år heller så kommer jag skjuta kanal 5. faktiskt. saknar veerkligen jessica anton robin o alla mina lovers:D bästa bigbrother ever var det.


nu ska jag göra en lista bara för att jag har så tråkigt.



HAR DU NÅGONSIN

Blivit kysst:

aa, bästa nu förtiden.. aww

Ätit sushi: 

skulle jag inte ens göra för pengar ska jag tala om för  dig

Stått på scen: 

aa o dansat bara

Blivit dumpad: 

Näe

Varit ihop med någon som varit otrogen:

Aa, fitta

Varit med om en bilolycka: 

bara en liten haha

Klättrat på berg: 

norra berget på fyllan en gång för hundra år sen


ANTINGEN ELLER

Kallt eller varmt:

varmtttt

Spets eller satin:

spets

Blått eller rött:

rött, annars ljusblått

Regn eller snö:

snö. lever för snön:D

Ull eller bomull:

Bomull

Rosor eller tusensköna: 

rosor tror jag. fattar inget om blommor

Vår eller höst:

vår, då blir det snart sommar

Historia eller vetenskap:

både och

Matte eller engelska:

engelskaaaa


MOTSATTA KÖNET

Gillar du någon just nu från det motsatta könet:

yes

Vet den om det:

yes

Gillar någon annan dig just nu:

hoppas verkligen det

Vad tittar du på hos en kvinna/man:

kroppen är viiiiktigt, sättet, ögonen, charmen.


INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA

Har du haft ett seriöst samtal:

haha nej

Kramat någon:

Ja min söta mami

Kommit sams med dina föräldrar:

yes

Bråkat med en kompis:

nja


GILLAR DU ATT

Ge kramar:

nej men få

Ge massage:

neee jobbigt i tummen

Gå promenader i regnet:

ja ibland


ÖVRIGT

Svär du för mycket:

Hahha fråga mamma :D svär jämt

När duschade du senast:

nån timme sen

Vilken färg är det på dina byxor just nu:

grå

Vilken låt lyssnar du på just nu:

Rick Ross ft. Lil Wayne & Brisco - Pill Poppin (Remix).mp3

Vad var det sista du sa:

jag sa, eh. hejdåååå till ewe

Vad är brevid dig just nu:

mitt ben

Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn):

frostat glas o lixom kromfärg

Vad var det sista du åt:

fiskpinnar o potatis

Hur är vädret just nu:

kallt

Vem pratade du sist med på telefon:

danne

Vad gör dig glad:

när jag slipper göra saker

1A, Vart skulle du vilja åka:

nånstans där det är varmt

1B, För att festa: 

ibiza lr sunny beach

1C, För att ha sommar:

thailand eller spanien

Vill du ha barn:

Aa, två st.

Vad ska dom heta:

ella maria strandh, det hette min gammelmormor, och zakkarias strandh. mellannamn ännu oklart





 he show me how to move, thats why i never trip



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards