Alla inlägg den 19 augusti 2007

Av Emma Strandh - 19 augusti 2007 18:05

nu har jag varit ute o gått med lina ;D gick värsta långt! flera gånger runt, runt.. hihi. skönt vare, bra väder!


Nu har vi ätit mat och tittat på crackkarlsson,hahaha. fulaste!! o pingu remixen,fulaste den med. Hahahah


nu ska lina få sitta lite för jag måste hänga min tvätt,viktigt viktigt. skriver mer sen, pusskram




uppdaterar 22.11

sitter här nu, har sett halva beck med mami.. har iof sett den filmen en femhundraelva gånger men vad  gör man då? Har ju inget liv o har inget o göra så attee...


var ute  o drivade lite car med lina förut, skjutsade hennes pappa o lillebror hem o körde runt halva sundsvall bara för o köra lixom. ville hitta en sak men det var ju fan omöjligt :/ såklart. jag borde fan vinna olyckspris eller nåt, jävla skitliv.


det enda jag har o se fram emot nu är tatueringen imorron och att tobbe kommer, det gör mig så jävla glad o bara tänka på:) lovelovelooooove you brother


nu ska jag åka och bli tjock,ciao



Dagens låt: Plies feat T-pain - shawty
Dagens sjukdom: ont i armen av nån anledning
Dagens vill ha: dig... bara dig
Dagens dusch: inatt
Dagens frisyr: rakt och uppsatt lugg
Dagens klädsel: gråa mjukisbyxor o en grå mjukiströja 
Dagens händelse: varit med lina o bara glidit
Dagens köp: en glass och en cola.
Dagens planer: har inte haft nå planer, ja har bara gått runt med lina
Dagens saknad: min storebror och dig sötnos
Dagens dricka: cocacola som alla andra dagar haha
Dagens mat: åt nyss max med lina;)

Dagens kärlek: min kärlek
Dagens mående: illamående och lessen
Dagens roligaste: min rosa kommentar (internskämt hahaahaha)

Av Emma Strandh - 19 augusti 2007 15:02

älskar mina remixer;D wie


Kunde inte sova inatt, de va nån som ringde o väckte mej en miljaaaaard gånger så jag fick ett fucking psykbryt. irriterande somfan,så fort jag hade somnat så ringde han igen. störigt ;S!!


Nu har jag vaknat för ett tag sen,ska ut o gå med lina lite. Känns att det behövs för jag känner mej otålig oså,måste röra lite på mig o prata skit med nån. Haha:D


Ciao bitcheeeees skriver mer sen

Av Emma Strandh - 19 augusti 2007 01:59

Ja, nu är det natt...


ikväll fick ja för mig att ja ville ner på selånger för ja hade så jävla tråkigt plus att ja hade ett ärende där, så ja åkte ner med zofie issa och mattias ! trevligt trevligt. hittade inte den jag sökte, tråkigt nog :/ vi åkte iallafall karusell o det var skitkul, hahaha. värsta sköna !


träffade massa folk som ja kände o det var ju roligt, christian träffade jag! nice, var längesen man umgicks med honom nu :/ & johan som ja kramades massa med för de va hundra år sen vi träffades sist. sen haffade han mig o sa att ja inte skulle va me zofie o dom och gå med han o dom han gick med istället,hahaha dåre.


per var inge snäll,han ville inte ge mig en skitgullig tigergosedjur som jag verkligen ville ha asså. pallade inte köpa nån lott heller så att ja skulle få chansen o vinna den,hade ju ändå aldrig vunnit den. skit sööt hade velat ha den i min säng,värsta bra hade det passat.


kom iallafall hem vid 11 halv12, då tvättade ja av mig sminket o vikte lite kläder o la in i garderoben, sen hängde ja min tvätt som jag tvättade förut:) hade ju ändå inget bättre för mig. Imorrn ska jag dammsuga igen och dammtorka fläkten och alla hyllor, dehär håller inte. tobbe kommer snart hem och han har ju astma,haha han kommer dö om han kommer in i mitt dammpalats! äääälskade bror jag e så glad att du ska komma hem ett tag=) wie, då kommer jag vara bekymmerlös. vet du vem som älskar dig mest på världen? - jag.


 Nu ska jag fortsätta titta på one tree hill som jag alltid gör,mitt favvoprogram asså. men det är inte lika kul o se när man får det,roligare o se om nån gnäller att man inte ska titta.. haha sötnos;D


jobbar inte på hela veckan heller, ganska tråkigt för jag är fattig som en lus. men aja, sista veckan innan skolan börjar så det kan va ganska skönt o bara vara åxo. slappa lixom... vända tillbaka dygnen oså, det måste jag göra nu snart. kan inte fortsätta såhära :S


Det slog mig just att jag inte ens vet nåt om skolan? jag vet inte vart jag ska gå eller nånting,vet inte ens om jag får gå kvar i min klass fan. hoppas verkligen det,vafan gör jag annars då? ;O isåfall ska jag fan se till o komma in på handel med zofie, för jag kan ju inte inte gå i skolan lixom, det går ju inte =S aja. ska kolla FC nu om ja kan få lite contact med min syo, i sure hope so.


Nu kallar verkligheten, cya folks!! o ni kan ju kommentera lite åxo, ni är duktiga på att läsa men riktigt kassa på att kommentera, haha:)

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards