Alla inlägg den 3 augusti 2007

Av Emma Strandh - 3 augusti 2007 04:09

Hälften av alla mina inlägg har rubriken "Less" eller "trött" hahah... Men det är så mitt liv ser ut för det mesta, antingen är jag less, lessen eller trött. Sjukt.. Aja. Ska inte beklaga mig hela jävla tiden!


Har bara suttit här o legat o tittat på tv hela natten, varför jag inte har sovit när jag ändå inte har nåt o göra är för mig en gåta? Vill inte sova på min sista lediga dag innan hel-helgen. Jobbar fredag lördag söndag, jobbigt men mkt pengar blire ju=)


Nu ska jag lägga mig ner o se på tv och se om jag somnar.


Jag önskar att du vore här o kunde finnas i min närhet. <3 du är mycket mer än du tror... Du är bäst.



Nu drar jag, börjar jobba 16 imorrn hoppas jag inte försover mig. hahah :D Pusskram. Kommentera gääärna mina inlägg för det är ni jävligt dåliga på!!




Av Emma Strandh - 3 augusti 2007 01:04

Fan vad dagarna går fort asså. Satt o tänkte på det nyss... Det kändes som igår jag skulle börja nian lixom. Men nu har det hunnit gå två jävla år? Hur är detta möjligt... Innan man ens har hunnit säga cheese så är man 50 bast lixom med barnbarn o grejer. Längtar inte tills jag blir gammal jag. Då kommer jag säkert få dödsångest och tro att jag ska dö snart, så trodde jag när jag var typ 6år. Hahah.. Fan va ja tänker idiotiskt, aja. Det tar vi då, nu är nu. Man ska leva i nuet har jag hört:) Lite svårt men man försöker väl.


Inget bra äre på tv heller, jag är fruktansvärt trött och behöver sova. Men orkar inte, vill inte.. Vill se på film men jag är less på alla mina filmer, och om jag ser på film så kommer jag ändå bara somna. Alltså är det lika bra att dö på en gång.


Var ute o åkte lite bil med Lina och Evelina förut åxo:) Soft.. Men jag var irriterad o less som jag har varit hela kvällen. Verkligen täääärd...


Nu ska jag dra vidare. Ciao

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards