Alla inlägg den 10 augusti 2007

Av Emma Strandh - 10 augusti 2007 00:58

Sitter här nu, har inte gjort så mkt sen jag skrev sist. Har inget o göra heller så därför skriver jag i väntan på bättre tider - hoppas de kommer snart annars skriker ja.


Vill ha nån film o titta på åxo så ja inte tänker så mycke, tror ja ska se blood in blood out,den är skit bra :) Missade lite på slutet sist ja såg den så ja måste se om den om ja ska förstå helt. så det ska jag nog göra, eller one tree hill avsnitten... Kan dom fan utantill haha men dom är ju sååå jävla bra så vad ska man göra lixom ?


Imorrn vet ja inte va ja ska göra, börjar jobba kl 16 iallafall, men jobbar pil så ja vet inte hur länge ja jobbar... ganska drygt men ändå skönt om det är lugnt :) Då får man gå tidigt, hoppas det är en sån dag imorrn. behöver iof pengarna men,behöver va ledig lite med. Är ledig heeeeeeela helgen iaf :) Eller ja lördag söndag men de va riktigt längesen jag ens var ledig en dag på helgen. så det ska bli hur nice som helst! underbart :D ...hoppas jag hittar nåt o göra bara annars är det ju bortkastad tid.


Ska lägga mig o se på lite tv nu iallafall :) ciao folks.


Jag o mina favoriter på jobbet som jag tycker mest om o jobba med:) ewe o alex. alex e sjukast i hela världen o rolig somfan, hahaha. o ewe är bäst bara för hon är min bästa vän såklart ;D och bra att jobba med åxo såklart.


Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards