Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Emma Strandh - 6 augusti 2007 18:44

Livet är neråt nu. Verkligen neråt. Det enda positiva är att solen skiner :D


Igår kväll så jobbade jag, sen gick jag hem o duschade sen gick jag bort till Kalle. Där var han o Sebbe, så satt ja o sebbe o kollade på lite tv osv... chillade,medans kalle nördade framför wow som vanligt. Sen åkte vi ut o va borta ett tag, sen på shell o köpte bullar som jag inte åt upp o cola. Sen hem till kalle igen och då slocknade jag på två röda.


Jag vaknade imorse och fick veta att det var fiiiiiiiiiinväder, så då klädde jag på mig o gick hem och bytte om till bikini,sen skjutsade mamma ner mig på sporthallen där jag legat större delen av min dag med Ewe William Danne Vilma o Cattis:) Sen ewes mamma o syster åxo. Nicenice!! sen drog alla o de va bara ja o vilma kvar, så låg vi o pratade o myste lite sen tog ja bussen till  nacksta för ja skulle jobba. Det var ingen lätt match, höll på svettas ihjäl, flöt bokstavligen bort asså. Skitvarmt!!! Men jag behövde bara jobba 2 timmar så det var ju skönt iaf. Nu är jag hemma o ska duscha=) Sen får jag se vart kvällen tar mig! ska nog va me kalle o sebbe iaf.

 Ciao folks, ska duscha nu. Puss


saknar dig.

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards