Alla inlägg den 11 augusti 2007

Av Emma Strandh - 11 augusti 2007 22:01

Idag har jag gjort verkligen ingenting. Vaknade vid halv3 tiden och insåg att jag hade sovit alldeles för länge som vanligt nuförtiden. Men ibland måste man få sova länge åxo.


Sen klev jag upp o tog på mig kläder, gick ut med hundarna o gick o la mig i sängen igen. Och där har jag legat tills typ nyss, haha. Skönt har det varit men det känns som att mina muskler har typ förtvinat haha, måste ut o gå snart lite. Ska bort till karl viggo viking (kalle) o hämta en film tror jag så jag har nåt o titta på ikväll. vill att zofie ska bli klar med sin oth säsong åxo så vi kan bytlånas snart!! hon har ettan och jag har tvåan, så ska vi byta ett tag så vi kan se den andra. Vill ha fyran o femman åxo, men det är en annan femma.


Fyller år om fem dagaaaaar :D wiho. tråkigt o bli 17 iof, va ska man med den åldern till? haha.. sämst. aja, bara 369 dagar kvar till jag får bestämma över mig själv.


Ska torka håret o platta det nu så jag känner mig som folk, har lixom ingen ork till nått idag känns det som. hoppas det är bättre imorrn när jag ska va me ewe:) ska ut med hundarna nu. ciao





O ewe du vet att ja skulle göra va som helst för dig o william bara ni ber mig <3 älskar er.



Av Emma Strandh - 11 augusti 2007 01:14

Hade skrivit en hel jävla novell sen försvann det bara:( så nu ORKAR jag inte skriva om jag gör det imorrn är ändå ledig i helgen. Puss

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards