Alla inlägg den 18 augusti 2007

Av Emma Strandh - 18 augusti 2007 18:57

yes, selånger har jag varit på två dar i rad nu. inte hittat lika mkt som jag velat eller ens haft så mkt pengar men.. ;P Det dög. har köpt lite piercingkulor och en navelpiercing, ett armband o trosor osånt skit. Haha.. aja, på måndag blire tatuering iaf och jag läääängtar.


nu är jag hemma med vilma, ewe kommer snart åxo. vet inte va vi ska göra riktigt, ja vill göra en annan saaaaak men de går inte. saknar dig sötnos:(


vilma ska klippa mamma och marie nu tror jag,haha får väl se hur det går. ni ser ju hur det gick med mig ahah. Hoppas det blir fint iaf!! annars blir jag arg haha o kommer skratta åt mamma hahaha som gick på det;)


aja, nu sak jag göra mat jag håller på svälta ihjäl. får väl se hur det går men hoppas på success iallafall, ciao.

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards