Alla inlägg den 9 augusti 2007

Av Emma Strandh - 9 augusti 2007 22:39

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D. wie :) nu är jag glaaaaaaad somfan. den känslan har jag inte känt på länge men nu är det bra=)


Har inte gjort nånting idag, åkte på en liten roadtrip till hammarstrand med lina imorse o kom hem vid 16tiden, sen softade jag lite. käkade mat med mamma o dom sen duschade jag o gick till jobbet:) gick ner till danne o william en sväng med o myste lite med älsklingen åxo. (wille alltså haha)


Vi har haft städdag på jobbet för att våran andra chef kommer tillbaka från sin semester på måndag. Det var ganska jobbigt men efter ett tag så fick ja ett ryck o då gick det bra. Sen fick jag o ewe gå hem tidigast av alla för vi hade gjort vårat o behövde gå hem. så vi gick:) Sen har vi suttit på en parkbänk nu ganska länge o pratat om livet, ibland får vi såna pratstunder då vi verkligen pratar om ALLT... det är mysigt ;D o roligt. bra o få prata av sig me nån man kan lita på som man vet är tyst om precis allt. mah homegirl :D haha.


Nu ska jag inte göra så mkt, funderar vart min mamma är nånstans? Inte hemma iallafall. Undrar om hundarna varit ut,hoppas fan det för jag orkar verkligen inte gå ut med dom. Har skitont i armen o tova drar ju så jävla mkt;/ kanske får gå en liten sväng med dom. Sitter även i arbetskläderna haha, tog hem o ska tvätta dom,så blev det kallt ute så jag tog på mig den och har inte tagit av mig den än bara, haha.


Basaric har gett mkt så jävla mkt bra låtar så jag är sååå glad över det :D tack tack min vän. Kolla in hans blogg åxo, har den länkad här.. Mycket bra musik faktiskt :)



fan va glad jag är:)!! gah kan inte beskriva känslan.. bara evelina som kan förstå :D:D:D:D






Av Emma Strandh - 9 augusti 2007 16:34

16.37

Klev upp 11 imorse, så kom lina och hämtade mig så åkte vi på en liten roadtrip till hammarstrand :) Haha! två smala med mos tack sa lina och tänkte på en viss person, ahahah. Jag dör. "ketchup på moz?"


Iallafall. Det var nice o åka lite bil långt, tycker om det. Lina tycker inte om det för hon tycker inte om o köra idag, haha. Men nu är jag iallafall hemma och ska duschaaaa!! äntligen, fett skönt skare bli. Sitter bara o tare lite chill, sen ska ja ner på jobbet o städa kl 20. TÄÄÄÄÄRT...



aja. Nu ska ja gå o duscha ;D Skriver mer sen folks. ciao



I can love you like no one can


Av Emma Strandh - 9 augusti 2007 03:26

Until the day of my death, to my very last breath, I'm gonna love you when no ones left



03.28

Kan inte sova... Är inte trött, har iof inte försökt heller men. Ikväll har ja inte gjort ett shit, verkligen ingenting. bara suttit här, inte duschat än ens. haha.. Orkar ingenting, är helt sjukt slut i huvudet o kroppen. Deppig o helvete :/ Allt är skit nu. Frågan är bara hur länge till det kommer att vara så ? för ärligt jag orkar snart inte dehär


 Nu sitter ja o väntar på att One tree hill ska börja kl 05, sen ska ja sova en stund. Sen ska jag upp kl 10 o duscha sen kommer Lina och hennes morföräldrar o hämtar mig för vi ska åka till deras stuga. Lina ska bara skjutsa dom dit sen åka hem igen o jag ska följa med som sällskap. har ändå inget liv och inget annat för mig så varför inte:) Kul o umgås med Lina åxo. Måste va lite me ewe imorrn känner jag nog!! Det känns som det var längesen nu my loooove. Ska träffa vilma åxo för ja ska nog få mina kläder. Sen är det städdag nere på jobbet så ska vi städa från 20-22.. Fuckt :/


Basaric va här o pratade med mig o rökte lite förut, haha han e sjukt rolig:) snäll åxo. Min vääään. Han är bäst ;) Lillen fyller år snart, 16 år :D 27 augusti, säg grattis till han då!


Nu ska jag inte skriva mer,får ont i axeln. Skriver imorrn när ja kommer hem från roadtripen;) Puss.

Av Emma Strandh - 9 augusti 2007 00:18

But it hurts when i think, when i let it sink in. Lying here in the dark, It hurts alot. stay up till 4 in the morning and the tears are pouring, and i wanna make it worth the fight, what have we been doing for all this time?


Don’t ever wanna have to go and give you up.




Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards