Alla inlägg den 13 augusti 2007

Av Emma Strandh - 13 augusti 2007 12:33

AND WE AINT DID NOTHIN THAT WE AINT SUPPOSED TO DO



DEN SENASTE VECKAN HAR JAG
Kramat min farmor: nää men såg hon på stan förra veckan
Slagit någon: nä bara på skoj
Spelat basket: nä hah
Vunnit en match: icke
Gått på bio: ne men jag vill
Städat rummet: ne inte denna månad
Bakat en sockerkaka: ne det är ewes uppgift,jag äter smeten
Ätit pizza: nej
Skrikit åt någon: aa mamma
Varit uppe längre än 02.30: heter ju emma strandh fan
Åkt flygplan: haha nä inte denhär veckan;)
Åkt tåg: inte det heller
Pratat i telefon mer än 40 minuter: sammanlagt?
Slösat mer än 30 kr på godis: nopeeee...
Pratat i en telefonautomat: ne de gjorde jag senast på 90 talet
Spelat datorspel: nope
Köpt kläder/skor: yes

DE SENASTE 50 TIMMARNA HAR JAG...
Retat någon: haha japp
Gått på toaletten mer än 10 gånger: nja jag vet inte
Ätit prinskorv: nä haha
Hoppat ut i snön och skrikit: det finns ingen snö nu
Lagat mat ur en kokbok: nä har jag aldrig gjort
Gett någon komplimanger: aa fan
Lyssnat på Winnerbäck: nää SÄMSTA
Använt handkräm: nej ;P
Borstat tänderna: yepp senaste minuten;)
Bäddat sängen: nix
Sparat pengar i spargris: jajamen min rosa lover
Sagt hej på hebreiska till någon: haha vafan äre här
Pussat någon: yes
Sagt jag hatar dig till någon: yes
Sagt att jag älskar dig till någon: yes

DEN SENASTE TIMMEN HAR JAG...
Gått på toaletten: nej
Ätit: näe
Kollat klockan: yepp
Sjungit "jag skakar av all denna meningslösheten": ne sjunger bara "and we aint did nothing that we aint supposed to dooooooo"

Svarat i telefon: aa ewe ringde nyss
Kollat på TV: icke
Lyssnat på radio: haha nee..
Skickat ett sms: icke
Sovit: aa
Installerat en skrivare: nä? hahah idiot lista!!
Läst mer än tio rader på engelska: yes sir
Skrivit blogg: gör ju det nu
Tänt en lampa: nej
Gråtit: nää

JUST NU...
Sjunger jag: aaa
Gungar på stolen: nej den har hjul går ej att gunga
Lyssnar på musik: yes, min favvo låt!! tack basaaaaaric;)
Kliar mig någonstans: ahh hela tiden
Äter: nää
Hoppar: nee knappast
Lyssnar på techno: nej
Lyssnar på klassiskt: nej
Lyssnar på Lars Winnerbäck: svar absolut nej

VÄLJ BLAND...
Svart eller vitt: vitt
Katt eller hund: Hund.
Natt eller dag: natt
Solsken eller månsken: Solsken på dagen och månsken på natten tycker jag om..
Sommar eller vinter: båda
Julafton eller födelsedag: födelsedag
Film eller bok: det beror på
Höstpromenad eller vårpromenad: vår, hatar höst jävla helvetet
Radio eller CD: hmm.. radio tror jag
Färg eller svartvitt: på bild, svartvitt. på tv, färg
TV eller radio: tv
Cykel eller moped: moppe
Buss eller bil: buss e skönt
Coca-Cola eller Fanta : COLA alltid
Bowling eller kubb: jag bowlar grymt satt
Titta på TV eller stirra in i väggen: det beror på haha

Av Emma Strandh - 13 augusti 2007 01:04

sitter o lyssnar på brownboy - superman.. så jävla bra låt. får mig o tänka fett mycket o det är iof jobbigt men nödvändigt. jobbiga tankar som kommer upp men när man överväger så känns det ändå värt det o ta risken, you make me smile och det är sånt som spelar roll. vet inte vad jag skulle göra om det gick åt helvete men den smällen får jag ta då


ikväll har jag bara varit med ewe, skönt har det varit... min favorit no matter what. hon o tobbe är lixom the ones, tobbe är min bror o ja skulle aldrig ha kommit såhär långt i mitt liv utan hans hjälp o stöd, o att han alltid tar hand om mig o har gjort det hela livet... va skulle ja göra utan han ? vettefan, inte nåt bra iaf. ewe är min bästaste bästa kompis som ja inte vet hur ja har lyckats vara utan såpass länge, vi har alltid varit kompisar men aldrig på dethär sättet. är jävligt glad att vi kom varann så nära för jag har aldrig haft nån bättre kompis och så är det bara. bättre än er två finns inte, älskar er över allt :) bästa bästa.


det känns som att livet håller på att gå åt helvete för alla i min omgivning, inklusive mig själv... det finns en grej som keep me going och utan det vet jag inte vad jag skulle göra asså, det håller på att bli höst och hösten för alltid med sig dåliga saker. grejen är bara att denhär gången kan det ändra hela mitt liv, få hela mitt liv o tvärvända i en fucking usväng som jag inte är beredd på. men jag klarar mig alltid det har jag alltid gjort, kommer alltid göra. så det är jag inte orolig för...


Nu blev det en lång och sentimental blogg här fan, haha. har iaf fått låna första säsongen av oth av zofie nu, men kan inte börja titta ikväll för då kommer ja aldrig kunna somna för då kommer ja vilja se avsnitt efter avsnitt oså ;P och imorrn ska ja jobba ensam me nadia ! hmm undrar hur det ska gå jag, det kommer gå bra tror jag men man vet ju aldrig. men vadå det kan ju inte mer än att gå åt helvete som jag brukar säga






even though im not your man, you not my girl, ima call you my shawty

cause i cant stand to see you treated bad, i beat his ass for my shawty

and we aint did nothin that we aint supposed to do, cause you my shawty


 



Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards