Alla inlägg den 2 augusti 2007

Av Emma Strandh - 2 augusti 2007 20:01

Yeah. Less är jag just nu asså... Förbannat irriterad o less. VERKLIGEN less !!! Fyfan... Idioter finns de gott om asså, indeed.


Idag har jag inte gjort så mycket, vaknade vid 12 o gjorde mig lite iordning, sen tog jag bussen ner med Sandra på stan. Så gick vi och åt världens godaste macka, Sandra fick en godare iof men det gjorde inte så mycket, fick ju smaka iaf ;)


Sen gick vi och kollade på underkläder haha. Fick en skitfin bh av henne... :) I för tidig födelsedagspresent, fast hon vill ge mig nåt mer men ja vet inte ja.. Tycker inte så mycket om o ta emot presenter o shit. Men men va gör man? Jag längtar iaf efter tatueringen bara. Sen skiter jag i resten :S, palla fylla 17 då? Verkligen en riktigt värdelös ålder. Vill bli 18 så jag kan BESTÄMMA själv över mitt liv. Inte ha nån som håller på o kontrollerar mig o säger åt mig va ja ska göra osv. Dvs mamma :P Haha..


Aja, nu ska jag gå och gräva ner mig och hitta nån jag kan döda eller nåt.

 So long fuckers





 Ikväll vet jag inte vad jag ska göra, hade planer men dom sprack ju som vanligt fan. skit liv




23.38

Nu är klockan snart midnatt, och här sitter jag själv som den idiot jag är född till. Fett tråkigt


Mår inge bra nu, vill bara lägga mig under jorden och komma fram till jul. Har god lust asså... Tobbe skulle vart här hade det inte varit lika svårt to deal with this. Älskade bror :(


Har inte en blekaste om va ja ska göra nu ikväll, vill göra nåt iaf. Jobbar sen fredag lördag söndag, alltså vill jag göra nåt innan jag säger upp mig från livet. Ska fan göra det, säga upp mig som människa, dotter, kompis, elev, personal, lillasyster, partner,  person överhuvudtaget. Jävla skitLIV..


Inget bra på tvn heller, som vanligt. Har inge mycket pengar och jag som håller på och sparar till både plattång, tatuering och utomlandsresa. Hur ska jag få ihop alla dom pengarna då? När jag inte ens har ork till att jobba så mycket som jag borde. Fuckt..


Livet just nu kan jag bara nämna med ett ord: Värdelöst.


Nu har jag klagat klart, stackars er men jag har fan inte tvingat er att läsa. Nu ska jag se på nån dålig film och ligga i min dåliga säng med mitt dåliga humör. hejdå

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards