Alla inlägg den 7 augusti 2007

Av Emma Strandh - 7 augusti 2007 20:21

Im loving it. Vädret alltså, så jävla skööööönt... Har legat och glassat på sporthallen i två dar nu med my girls. Idag drog ewe iof hem så fort vi kom ner typ för hon ville inte va kvar,tyckte det var kallt. Men jag o vilma stannade till 4=) Var där med mina kusiner,moster, hennes kille o mamma. Fett nice,vilma var bara med Hanna hela tiden o lekte i barnpoolen o i lekparken haha.


Efter badet så gick vi in till stan o mötte Ewe och William:) Käkade på kebabcity (jag o ewe tog en tugga var typ) sen kom tobbe och hämtade min iPod som han ska låna:( Jobbigt jag som älskar min ipod mest av allt. Får väl lyssna på telefonen eller nåt, kommer slå ihjääääl han om den försvinner!! Men klart man lånar ut den till världens bästa storebror=) Vad gör man inte lixom,hah.


Igårkväll så var jag först med Kalle o Sebbe hemma hos kalle, bara en liten stund. Sen gick ja hem så ringde Vilma o ville att ja skulle komma ner till henne o sova där o se en film o umgås, det var tur att hon ringde för jag vill inte vara ensam nu när jag mår såhär, det är fett jobbigt. Iaf på kvällarna.. :/ så då gjorde jag det. Kalle fick komma o hämta mig o skjutsa mig till statoil för det var mörkt, sen mötte jag vilma där sen gick vi hem till henne och pratade massa o såg en skitbra film,fast vi somnade efter typ en halvtimme, skönt.


Nu sitter jag hemma hos ewe och chillar lite bara, ska hem o duscha om ett tag. Känner mej kletig på hela kroppen efter värmen idag, äckligt men jag klagar inte för jag vill ha väääääääärme!! Great


Nästa vecka fyller jag år;D då vill jag ha massa presenter och uppvaktning!! kommer säkert bara få en present typ en blomma för 15 kr av vilma, hah. Då dör jag ju



Nu ska jag dra vidare o umgås en stund sen gå hem o take a dusch. Ciao


Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards