Direktlänk till inlägg 18 februari 2008

come be in shadys world

Av Emma Strandh - 18 februari 2008 17:05

tjena er.

nyss kommit hem från skolan, fan va trött ja är asså.. :O shiezes. är iaf glad att ja gick dit idag, va ganska soft ändå o bara få göra nåt bra för en gångs skull! träffa min lucia åxo,saknat henne.


gick till tjugo över fyra, sen åkte ja direkt me bussen hem och nu när ja e hemma funderar ja på att sova en stund? Ska plugga sen, skulle behöva gå hem till mamma o hämta min psykologibok åxo så jag kan skriva ett PM.. annars ska jag ändå plugga geografi, har sju feeeta frågor som ska vara klara nästa fredag. varje svar ska vara minst ett halvt worddokument, jobbigt. kommre bli typ 4 sidor word, det är rätt mkt text faktiskt. men ska fan göra denhär jävligt bra så jag får VG iaf! var längesen jag vart stolt över ett betyg,har inte ens fått nått bra betyg sen i ettan.



sandra jobbar så ja har en dag ledigt idag ;) haha. nerå skoja bara, hon har varit så snäll o gullig under denhär tiden o ja uppskattar verkligen de. puss till dej!


Inatt sov jag hos danne,kommer alltid älska dej amooor du vet de.förlåt honey




Nu ska jag laga nån mat sen titta en stund på tv. kanske börja kolla på andr avenyn som alla tjatar om hela tiden, bara jag i hela världen som inte följer det? :P verkar fan så alltså.



CIAOOO BITCHESSSSSSs

 
 
Ingen bild

Annelis

22 februari 2008 22:19

haha aaa andra avenyn e fet ! ;)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards