Alla inlägg den 20 februari 2008

Av Emma Strandh - 20 februari 2008 12:38

trött är jag. tröttast i sundsvall ffs.. suck. men vad gör man;D livet går vidare även fast man vill ligga i sängen o missa det. haha.. ^^ poetiskt va


 Inatt somnade jag inte förrns ganska så sent, (förut var det relativt tidigt för att vara jag, men these days så känns det som jättesent) vid 2 ungefär... låg o läste på spaning med bridget jones, för det är den enda boken mormor har som man ens orkar läsa. haha... sen somnade jag efter ett tag. imorse så började mormor dampa o sa att jag skulle kliva upp för klockan var 8, då hade jag redan sovit över så jag blev less. sen vid halv9 ringde danne så ringde ja upp o prata me han en stund, sen klev ja upp på riktigt. tog på mej kläder och satt upp håret sen gick jag ner till sandra, hämtade ett täcke och somnade tills kl 12. hahaha.. duktig idiot jag är,orkade verkligen inte gå till skolan så tidigt på morronen när ja inte hade sovit nå mycke. aja.. ;P det är en ny dag imorron.



ska göra mig iordning nu sen ska ja åka ner på mötet, fyfan är nervös asså.. :S vafan ska jag säga? får lösa det sen när jag kommer dit, ska iaf säga sanningen rakt ut sen skiter jag i vilket!! aja...



Nu drar jag ciaoooooo



D. du är sötast


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards