Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Emma Strandh - 3 februari 2008 22:39

Senaste
1. Kompis du träffade: ewe lina sandra vilma o amanda
2. Personen du pratatade med: sandra
3. Du fick SMS av: danne

4. Du kramade: danne<3
5. Kläder: en svart mjukisdress
6. Bättre än igår: allt är bättre än igår....

Imorgon
7. Är det: skola
8. Planer: skola o stan med ewe! sen va me min baby
9. Något tråkigt som händer imorgon: skolan e väl tråkig

Favorit
10. Nummer: 10
11. Färg: rosa
12. Årstid: sommar
13. Saknar du någon? aa tobbe.. :(
14. Humör för tillfället? sådär

Frågor och svar
15. Det första du gjorde i morse? hostade
16. Vad åt du sist? potatis
17. Vad irreterar du dig på? att det ordet är felstavat... "irrEterar"
18. Tror du på distansförållanden? icke
19. Vem tänker du på just nu? danne, vill att han ska vakna
20. Tror du att personen tänker på dig med? kan ju alltid hoppas att han drömmer om mig :D
21. Vart reste du sist? ja ha inte rest på hundra år
22. Vad gjorde du igår kväll? Skrek
23. Liknar du din mamma eller pappa? min pappa
24. Ler du ofta? jarå
25. Välj en (kärlek, skönhet kreativitet,)? Kärlek..
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? en gång
27. I vems säng sov du i igår natt? min egen som ja hatar
28. Vilken färg har din tröja? svart
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? yeee

Lycka
32. Är du en glad person? relativt
33. Vad gör dig glad? när danne ler och när mina kompisar mår PRA
34. Önskar du att du var lyckligare? nää
35. Är lycka överskattat? nä absolut inte
36. Kan musik göra dig glad? bara tillfälligt


Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"? aaa
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det? aaa
39. Har du en flick/pojkvän? aaa :) bästaste
40. Är du nöjd med det? japp
41. Är du kär? MEN JAAAAAAA vilka cp frågor

Hat
41. Vem hatar du verkligen? många..
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? hahahah va? hahahh
43. Är du en mobbare? jag har varit
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? ja.. hahah. igår
45. Har du blivit sviken någon gång? jappp
46. Gillar du skolan? neee fyfan
47. Favoritämne? inget
48. Värsta ämne? alla
49. Har du spytt i skolan nån gång? aa första dan på gymnasiet hahah..
50. Är skolmaten god? nää

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards