Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Emma Strandh - 16 februari 2008 19:59

there are days every now and again, i pretend im okay... but thats not what gets me. what hurts the most, is being so close. and havin so much to say, and watching you walk away... and never knowing..

Av Emma Strandh - 16 februari 2008 17:02

another day, another drama

Av Emma Strandh - 16 februari 2008 13:55

Sitter o lyssnar på massa eminem,så jävla bra e han.. fattar verkligen varför han är min favorit nu;) haha. har inte lyssnat på ett tag. sitter just nu o lyssnar på when the music stops o tänker på när ewe kunde hela låten när vi gick på nacksta, ja vart så jävla imponerad så ja lärde mej åxo hela låten ;) hahaha. vilken jävla tönt. haha.. aja.


gårdagen var fett jobbig precis som alla andra dagar på senaste tiden, hatar verkligen att allt ska vara såhär som det är nu. hatar att folk ska göra en illa när man inte ens förtjänar de, inte ens gjort nåt lixom.. :/ aja. det är bara att deal with the pain känns det som, har gjort de ja kan redan... just nu kan jag bara hålla mej borta från såntdär o hålla mej därifrån. bryta kontakten... på måndag hoppas jag att det blir bättre iaf!! innerligt hoppas jag att jag får hjälp asså... aja. vissa fattar inte vad jag dillar men det skiter jag i




sandra är hemma och jag sitter hos mormor,måste få vara lite ensam just nu asså. allt känns bara så jävla svååååååårt jag vill lägga mej o dö men det är ju ingen utväg heller haha.. äh. jag saknar dej åxo feeeett mycket även om du inte tror det!!! älskar dej amor..




Nu ska jag försöka äta nåt,mormor är på jobbet så jag är ensam här.. :D ska rota lite i hennes byrålådor och sånt åxo,brukar jämt hitta gamla kort på mig o tobbe där haha.. gulligt! ;D




Aja, ska dra nu. vilma ring meeeeej!!

ciao



(`v´) DVM (`v´)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards