Alla inlägg den 17 februari 2008

Av Emma Strandh - 17 februari 2008 18:05

ätit färdigt nu, sitter o lyssnar på dannys tokyo på radion, genombrottslåten kallar dom den på rixfm ;) hehe. high and low, lallaa.. den e bra!! ska slå av nu o lyssna på britneys nya,hon är fan bra asså fattar inte varför alla klagar på henne... okej hon e psych och så men vafan


aja, ätit nu iaf, fan vad gott de va. jag dooog åt för mycket så det känns som jag ska spy nu,less är jag med. fuckt up asså


Ska gå till sandra om en stund,hoppas fan att håret blir braaaaa annars dödar jag nån förhelvete. tänker inte gå runt med sånthär jävla hår längre.



det enda jag vill nu är att livet ska ordna sej,men jag hittar alltid sätt att göra allting värre än vad det redan är. men det betyder inte att jag har dåliga avsikter eller vill såra nån för det vill jag inte, jag älskar dej daniel valderrama. o det vet du



Nu drar jag ciao folks



britney spears - piece of me

Av Emma Strandh - 17 februari 2008 17:22

hej gott folk.


Sitter hemma hos mormor nu,ska snart äta god potatismos och korv.. :D mmmmMmMmums! ska bli gott faktiskt.


Idag har ja inte gjort så mycke alls,vaknade hos danne vid 1 tiden sen låg ja i sängen o mådde fett dåligt, hade skitont överallt så jag höll på kvävas kändes det som. suck.. jobbigt vare men det gick ju iaf över tillslut;D så nu mår jag bra igen! i kroppen iaf... Åkte hem med fyrabussen,sen ska jag ner till sandra och färga håret för det är ju förfan orange! renzo frågade mej ba "har du färgat håret?" "aa" sa jag, "aha.. orange:)" hahahha.. fyfan,jag kan inte gå ut utan mössa ens.



Nu ska jag äta.. skriver mer efter maten. ciao




förlåt amor,älskar dej du vet de. föralltid

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards