Alla inlägg under oktober 2007

Av Emma Strandh - 28 oktober 2007 05:09

förlåt mig som all skit som du fått ta,
kom ihåg så länge du älskar mig så är det du och jag.



Av Emma Strandh - 28 oktober 2007 02:07

vi börjar med listan så jag kan värma upp lite;)


Namn: Emma Strandh
Vad drack du senast: burn
Vad gjorde du igår kväll: var med jocke sebbe o kalle.. träffade anton(!!) o va me danne på natten.
Hur många hamstrar har du haft: noll
Kan du gå ner i spagat: ja kunde när ja var kanske sex år
Vad ska du göra i kväll: íngenting, kl är 3 på natten fan..
Vad ska du göra i morgon: absolut ingenting. ska väl hem till danne tror jag
Senaste inköp: burn på shell me annelis o danne nyss
Senaste film: inte film men har legat o kollat på oc hela kvällen
Vad har du i ditt fönster: 3 döda blommor och en ljuslykta jag fått av vilma i 17års present
Tycker du om att cykla: näe det är fett jobbigt i uppförsbacke
Vem sov du över hos senast: daniel
Vem sov över hos dig senast: danne

Vem kysste du senast: danne love

Vad ska du göra nu: softa framför datorn
Vad ska du göra sen: sova
Vem träffade du sist: annelis o danne
Vem skulle du vilja träffa nu: min bror
Sjunger du i duschen: nej varför ska man göra det fan
Vem ringde du senast: danne
Vem ringde dig senast: danne
Hur länge sov du inatt: inatt sov jag inget men på morronen dan o eftermiddan.. 9 timmar kanske lr nåt.
När ska du gå och lägga dig ikväll: lär väl bli vid fyra tiden
Vad gjorde du för tre timmar sen: chillade me kalle o såg OC
Vad skulle du vilja göra nu: kramas med min älskade..

Vänner du kan prata om allt med? tobbe o danne
Har du badat i år? aa badkar;D
Tidsfördriv? datorn o tvn typ..

Vad heter du just nu på msn: strandh E. daniel valderrama medina.
Vem pratade du senast i telefon med och framförallt, varför? annelis för jag skulle möta henne o skulle förklara vart hon skulle komma
Kär i någon just nu? ja i min danne
Varför? för jag kan inte låta bli
Känner du någon som heter likadant som dig? icke
Favoritsläkting? wilma o hanna mina småkusiner. älskar dom hööögt..
Morgontrött? skojar du med mig? jag är död på morgonen..

När är du född?: 16 augusti 1990
Var bor du?: Nacksta i sundsvall
Var vill du bo?: spanien eller nåt varmt ställe
Nuvarande hårfärg?: mörkt
Riktiga hårfärg?: grått
Ögonfärg?:  gröööna
Vad läser du för bok nu?: läser min malin+rasmus=sant. världens finaste bok..
Humör just nu?: ledsen
Vad har du för parfym idag?: ingen alls
Vill du ha barn?: Ja
Vad ska dom heta? Zakkarias och Ella
Hur stort är ditt rum?: mittemellan
Har du tv/dator i ditt rum?: japp både och.
Hur många converse allstarskor äger du?: ett par som jag aldrig använder
Brukar du vara osminkad i skolan?: aa det händer. men jag sminkar mig ändå bara lite..
Skostorlek : 34


 _______________________________________

Så. nu ska jag ge er en uppdatering av mitt life :D


igår var jag först med danne på dan hemma hos honom, låg hela dan o mådde fett dåligt så ja gick inte i skolan igår.. shame on me:/ fan. aja iaf.. sen åkte vi hem till mig till nacksta o tog de bara lungt oså. ja käkade mat o pratade lite med mami osådära... sen drog danne oså drog ja bort till kalle o var med han sebbe o jocke. låg o kollade på film o chillade med sebbe bara ända tills han drog... sen kom anton jens o kerttu dit, kul o träffa anton!! :D wie. skrev ett sms o sa att ja ville att han skulle komma dit så då gjorde han det. sen skjutsade dom hem mej så jag fick byta kläder sen tillbaka.. då var det bara jag jocke o kalle.


 sen gick vi ut på en promenad upp till christian, var där en stund o snackade lite med christian osådär om hur livet är nuförtiden för oss båda oså. har ju inte snackat riktigt med han på jag vet inte hur länge, forever.. sen drog vi fort igen. var bara där en jätteliten stund.. rökte en cigg med eeyore i princip sen drog vi :) tillbaks till kalle där vi chillade tills danne o hans polare hämtade mej.


låg heeela natten o myste med min love :D bästa bästa... så jävla mysigt älskar dej baby.



Idag vaknade jag ganska sent typ vid 4tiden, somnade ju sjukt sent.. kroppen var död. iaf så klev jag upp o duschade direkt, hade kallsvettats på natten så det var skönt o duscha:) sen blev det massa knas som jag haaaatar. så fortsatt det så ganska länge.. 


kalle o jocke kom hit med sisu o hämtade mej, sen promenixade vi bort till kalle igen. sen har jag bara varit där hela kvällen.. jocke drog rätt tidigt så det har bara vart ja o kalle, han har nördat framför wow och jag har legat hela kvällen o bara kollat på första säsongen av O.C fett program ju, jag som aldrig har fastnat för det tidigare.. måste dit imorrn åxo eller nått iaf nåndag inom snar framtid o se vidare alla andra avsnitt. så har vi snackat om allt möjligt o jag har städat lite åt han osådär. kalle du är en av mina bästa vänner hoppas du vet det fan, ställer upp o lyssnar o ger bra råd oså.. finns där alltid när man verkligen behöver det.  gör detsamma för dig no matter what hoppas du vet det. är verkligen glad för din o lennes skull, ni e så fina tillsammans o har det perfekta förhållandet :) tack iaf för idag o för att du finns där för mej.



Grattis min äääälskade storebror på din 18års dag!! vuxen o allt nu. känns fan sjukt att tiden går så jävla fort..


sen kom annelis o danne o mötte mej, så gick vi runt i nacksta lite o letade efter nånting  som jag inte kan ta upp här men fann inte det vi sökte. så vi drog på shell istället sen drog vi hem.. jag o danne hit o annelis hem till sej. fick även prata med pejman i telefon förut(Y) Roligt o höra från honom de va inte igår. fick ett sms från han imorse att jag skulle hälsa grattis till min storebror o krama honom från han.. men det är ju som det är med det.. :/ FUCKT är allt just nu.



danne snälla älskling.. vi ska kämpa tillsammans för meningen, du är mitt allt så snälla låt mig se dig le igen. att inte andas varje andetag med dig vore som att inte andas alls.. snälla amor.. du är allt för mig. älskar dig från djupet av mitt hjärta, aldrig känt såhär för nån. det är på riktigt jag lovar och svär på dig och mig. always and forever så är det bara nu lixom.




Ska slå på one tree hill nu tror jag,tvätta av mej sminket o sen gå och lägga mej brevid danne som har däckat. one tree hill får mej iaf på andra tankar,o det behöver jag just nu känner jag.. orkar inte detta :'( fuck fuck fuckkkt



aja. om ni har lyckats läsa ända hit så applåderar jag... jag skulle aldrig orkat det. grattis! ni har inte vunnit ett skit.


/Emma.


for me to keep, forever in my heart. i love you. daniel (L) emma


Av Emma Strandh - 27 oktober 2007 05:48

sov så himla länge idag som jag nämnde förut (danne vaknade t.o.m tidigare och då har det verkligen eskalerat) så jag har inte varit sömnig alls på hela kvällen ;S wierd.


 som ni vet så var jag hos kalle idag,de va skönt o vara där o bara chilla.. jag o sebbe låg o kollade pirates3, eller kollade o kollade vi skulle kolla sen började jag diskutera en sak med jocke o kalle osen blev det inte av helt enkelt. sen gick sebbe på mcdonalds så jag fick makt över datorn i ca 30 min!!;) äääntligen tänkte jag,sebbe jävla datanörd!



Sen kom anton kerrtu och jens förbi för vi hade skrivit sms till anton att vi ville träffa honom. så dom kom dit,som vanligt roligt o prata med anton eftersom han alltid drar sina kommentarer. så jävla klipsk :P hah. sen skjutsade dom mej hem en snabbis sen tillbaka, sen gick ja in så vare bara jag kalle o jocke kvar. så chillade vi ett tag, snackade o tog de lugnt bara.. sen fick vi veta att christian hade fest så då drog vi dit,men så var icke fallet, inte för oss iaf haha.. roligt o träffa chrisitan!! de va inte igår de.


Sen på kvällen kom love me hans kompisar o hämtade mej,sen skjutsade dom oss hem hit till mej:) ska sova här inatt. vill hellre sova hos danne men han hade ju varit ute o allt så de va kanske bäst o sova här=) Ska inte göra det imorgon iaf. skönt med lov nu kan ja sova borta varje dag;) haha. utan o behöv plågas när ja ska kliva upp på morron hemma hos dannes varma säng och närhet o hans kroppsvärme is to die for. det är så jäävla mysigt att han är så jävla varm jämt, min bara min älskling:)


 Sen vart de lite knas men de löste sej fort. jag o min danne bråkar aldrig länge, det blir alltid bra för båda vet ändå att vi älskar varandra o inte kommer kunna lämna varann för vi vill att det ska vara vi 2. Så det går lixom inte o bråka o bara gå sin väg, ingen av oss har aldrig gjort så.. allt e så bra älskling med dej,din familj,ditt hem.. keilie,världens bästaste sötnos, min bästa kompis these days;) Men danne förstör ju vänskapen!! vilken jävel. hah.. Älskar allt med dig, din omgivning, ditt hår, din panna, dina bruna ögon med mörka mörka ögonfransar e världens vackraste.. din näsa, dina läppar, ditt leende och dina tänder.. Din mage, dina ben, din rygg, allt e så jävla snyggt på dej o allt är så jävla bra med hela du, ditt utseende, din personlighet. du är mitt allt fattar du älskling... det finns aldrig nån som haft en sån inverkan på mitt liv o påverkat mig så starkt som du. Ingen, aldrig, nånsin. Älskar dig verkligen mycket love.



 Ska gå o lägga mej o se maffiabröder nu med älsklingen, dricka något e skit törstig. sen ska jag sova och sen sova heeeela dan :D haha. Ne inte hela då får jag striiik från mama. aja


goodnight bitches


min finaste kille i hela världen. i love you baby

Av Emma Strandh - 26 oktober 2007 20:14

dannes nya favvolåt,pumpas heeela tiden så jag kan snart texten utantill. haha:D


är hemma hos mej nu iaf. önskar ja inte va här faktiskt... kul o träffa morsan osådär men ja vill inte va här själv oså.. :( Ja ska gå till granloholm o va me keilie istället. mitt älsklingsbarn;D tog de lugnt oså.


SKa dra skriver om en stund ciao


21.39 sitter hos kalle nu o chillar.. :) skönt somfan o bara va här o tare lugnt när kalle o jocke nördar framför wow o ja o sebbe ligger här o pratar o ska se på jack sparrow;) eller nåt. får se.


Mamma vart lessen för att jag inte var hemma med henne men ärligt så pallar jag inte bara sitta där inne ensam och vara med henne till kl 10 när hon ska gå och lägga sej, vad ska jag göra sen då? Danne är inte hemma heller eller nånting.. Men jag ville ändå hellre va me mina gräbs;D sebbe o kalle iaf,hah.


Har sovit hos danne varje dag sen i söndags,utom typ onsdag men då kom vi bara hem till mej o sov sen drog vi när jag kom hem från skolan tillbaka till honom. jag vill vara där heeela tiden för jag älskar o va där:D mysigt äre. största pluset är keilie, min sötnos.. har fått skitbra kontakt med henne o hon e så jävla söt o allt. "emmas" hahah.. "keilieee" världens underbaraste barn. synd att hon sover nu annars hade jag gått upp dit o varit med henne medans danne är ute.. igår drog danne o spelade fotboll me sina bröder så de va bara jag erika dannes mormor osen dannes mamma hemma... satt där nere med dom o pratade o såg på tv oså.. :) Sen ville keilie spela check så då spelade vi lite. kastade lite gosedjur o grejer. hon gör mej glaaad :D ska kidnappa henne och flytta med hon till kanarieöarna eller nåt,haha;D hoppas jag o danne drar till erika imorrn så ja får träffa hon lite.


Idag sov jag till kl 16,var helt sjukt trött o mådde fett dåligt igår. har legat hela dan o frysit o grinat o mått som en jävla fitta,skit. var fan nära döden kändes det som.


 tack till  danne för ditt tålamod oså. vet att det är jobbigt för dej o att du gör det ändå för mej o de e ja tacksam för de vill ja att du ska veta oki..:) Hoppas dehär aldrig händer igen för då dör jag




Skönt med lov nu, så jävla underbart o vara ledig en heeel vecka utan dåligt samvete. men måste ändå plugga fast jag har inge böcker. får väl söka lite på internet eller nåt inte vet jag hur detta ska lösas... Den sista får jag pengar men marco ska ha mer än häften, juan ska ha 100 åxo. sen är pengarna slut nästan, ska sola åxo sen ciao money.


 Kommer garanterat skriva mer sen när jag kommer hem,känner att jag är skrivsugen o de beror ju bara på en sak(Y) haha..



CIAO.


Danne o Keilie. Älsklingar


Av Emma Strandh - 26 oktober 2007 20:14

dannes nya favvolåt,pumpas heeela tiden så jag kan snart texten utantill. haha:D


är hemma hos mej nu iaf. önskar ja inte va här faktiskt... kul o träffa morsan osådär men ja vill inte va här själv oså.. :( Ja ska gå till granloholm o va me keilie istället. mitt älsklingsbarn;D tog de lugnt oså.


SKa dra skriver om en stund ciao

Av Emma Strandh - 25 oktober 2007 00:07

känner mej riktigt trött på livet idag. vore det inte för danne vet jag inte vad jag skulle göra nu asså.. älskling. Tack vilma åxo


idag har jag inte gjort så mycke. mådde inge bra imorse så jag klev inte upp o gick till skolan,stannade o sov med danne istället... bättre så kändes det som. såg värsta bra på oprah åxo,skitbra program berörde mej värsta mycket.


Har pluggat åxo massa idag,tur det... vettefan hur det kommer gå imorrn asså. hoppas det går bra,det är ju på morronen åxo och det suger ju verkligen. kommer säkert gå åt helvete för jag heter ju emma.......


Jaja, har ingen skrivlust nu. ska se på tv och sova lite.


CIAooooOooo

Av Emma Strandh - 23 oktober 2007 15:30

Har jag, somfan.. äckligt.


försov mej iaf imorse fett mkt, inte först för danne väckte mej men jag mådde inge bra o de va kallt så ja ville sova lite till. så sov jag vidare till 1,idiot jag e asså.. men va gör man?


Klev iaf upp och borstade tänderna o tvättade ansiktet, sen satt ja o tog de lugnt en stund hemma hos love sen åkte ja me bussen hem.. :) va tvungen o ge massa grejer till mamma osånt. så har ja nyss vart ute med hundarna, sen duschat nyss, nu ska jag torka håret sen åka o sola sen åka upp till danne:) Sötnosen love ya.. tack för alla ord igår,dom gjorde verkligen sitt. älskar dej fett mycke o ja vill aldrig nånsin förlora dej..
Vi kommer aldrig att gå förlorad bara vi har varann.. eller hur älskling..:)


Va hemma hos danne igår iaf,mysigt..:) va nere hos hans syrra otog de lugnt oså.. satt o sjung lite me keilie o hon läste en saga för mej oså;D haha. sötaste e hon verkligen. världens finaste barn:D när ja ska få ett barn vill ja att de ska se ut som hon o va som henne, så himla fin..:D


Jaja, ska torka håret nu sen ska jag dra o sola mitt bleka ansikte sen åka o sse om daniel är vaken. Hoppas;D annars ska jag väcka han. Älsklinggggg


finaste.

Av Emma Strandh - 20 oktober 2007 21:03

Sitter o lyssnar på T-pain ft. akon - Bartender. Inte så ny jag vet men feeeeeetaste... sjukt jävla bra. Ger mej verkligen danssug,vill så jävla gärna dansa asså. men det känns ju inte så bra o bara ställa sej här på golvet o dansa helt ensam. får vänta tills danne kommer;) haha neerå.. Vill att de ska va gatufesten nu asså,verkligen. Sista dagen,lördan. dan när hela mitt liv vände och blev det bästa liv man kan leva. danne älskling. du är mitt allt... Domdär orden o dendär dansen frälste mej;) Love ya baby..



SHE GAVE ME A WINK, I WINKED BACK, AND THEN I THINK THAT WERE GON' HAVE FUN AT MY SPOT TONIIIIGHT.. o så blev de;) hahah..


Är fett glad nu. saknar min baby bara.. han är ute med sina kompisar o de e bra tycker jag,jag finns alltid här vid slutet av dan ändå älskling det vet du hoppas jag. Allt för dej, vad faaaaan som helst skulle jag göra för dej. som det du gjorde för mej idag,tack verkligen. Även fast du vet det var dedär så visade det ändå att du verkligen bryr dej om mej o inte vill att jag ska må dåligt osådär. Det gör ont i mej o tänka tanken på att förlora dej asså.. mi amor.. min älskling.. my love.. DU ÄR ALLT JAG NÅNSIN DRÖMT OM. Du är min älskade finaste pojkvän som jag inte skulle byta mot nåt i världen. Daniel Alfredo Valderrama Medina & Emma Maria Strandh. Oslagbara... Älskar dig love. Kom hem nu jag vill spela some poker och vinna över dej,wo wo. Jag är bäst. I LOVE YA


 22.49 Sitter hos kalle nu o chillar lite.. har varit ute o käkat o åkt stadsjeep med grabbarna.. sen åkte vi på bigboy och kalle bjöd mej på en milkshake. har lånat ut pengar igen så nu e ja helt black.. sämst ja e verkligen. tjänar pengar sen så gör ja av me dom på 4 timmar. HAhaha.. jag som e skyldig marco o allt. Fan.. ja ska snacka me han o se om ja kan få dra ut lite på tiden.. vore shysst.


Skjutsade hem lenne för en liten stund sen,så nu sitter vi här hos kalle o tare lugnt, väntar på att hans morsa ska gå o sova så vi kan ta scartkabeln o ja kan få se på lite dvd eftersom domhär är fucking nerds som ska spela wow. Jag ska prata lite med sebbe åxo som e deppig pga hon som jag hatar.. fan vad mycket aggressivitet jag känner inom mej när jag ser sebbe såhär. du ska veta va ja skulle gjort om ja fick o kunde asså.. herregud.. stackars lilla vännen min vill inte att han ska må dåligt.


Kalle är lite generös idag känner jag,ger mej milkshake och låter mej sitta vid hans dator ganska länge o göra dehär onödiga. Fast för mej äre inte onödigt för skriva blogg är typ min dagssyssla, det jag gör på dagarna.


Iaf var jag o jobbade förut,de gick väl bra men jag var heeelt fuckt asså... tur att jag inte har lärt mej nya kassorna så bra så jag slapp stå i kassan. kunde inte bete mej sådär framför kunderna eller,jag vet inte vare va heller men det kändes hela tiden som att jag skulle klappa ihop o dö typ. Hjärtat slog och jag var helt yr o shit. Det kändes precis som ni vet när man är full och innan man ska spy,svin äckligt.. Så står man i en hamburgerresturang full med kunder. Tur att vi var fyra iaf... Och min ängel jenita kom o tog halva mitt pass,kommer va evigt tacksam för det asså. tack älskling(L) du e bäst som ställer upp. Men ska jobba hennes måndag med alex istället,då kan jag träna lite mer på kassorna om det bara är han och jag och det är typ 24e, dan innan alla får pengar,så det lär vara ganska lugnt då antar jag. Hoppas iaf!!



Har lånat maffiabröder av min käre vän wilhelm linus,mitt hjärta vill se den så de e klart han ska få göra det. det minsta jag kan göra efter allt du gör för mej danne. Verkligen,jag visar det kanske inte speciellt bra men jag är veeeerkligen tacksam för allt du gör för mej. Tänker på precis allt,alla småsaker som kan störa en annars sånt finns inte med dej. älskar precis allt hos dej o allt med dej förutom en sak som jag inte ska ta upp här för det är mellan dej o mej love. inget allvarlgit men störigt du vet;P haha. Aja.. Vet iaf att du älskar mej o som din mamma sa,jag tror på dej.. i alla sitautioner. alla små horor kan få försöka förstöra hur mycket dom vill för ingen kommer ändå lyckas. Men försök bara säger jag för jag lovar att jag kommer jaga den personen til graven asså. WALLA JA SVÄÄÄÄR;) haha.. vilken låt e de från?? walla ja svääär.. ja o lucia säger alltid walla. de e roligt hahah.. jag värsta svennen så säger jag "säg walla?" så säger hon "walla emma ja svär" hahaha.. :D de låter fett fult.


Men nu har jag skrivit så mycket så snart kommer hela nacksta vakna av mitt knappande. jag tycker om o skriva blogg ibland, får sånahär ryck som jag abra vill skriva om allt onödigt som ingen ändå vill läsa. Men det är ändå bara (mestadels iaf, ni som vet att det inte är så behöver inte ta åt er) nyfikna äckliga horungar som läser.. Men enjoy,jag stoppar er inte.



Nu ska jag dra o göra nåt,försöka få kalles ödla att hoppa på rutan eller nåt. eller så går jag o pratar med sebbe men han är lite upptagen tror jag.



DANIEL VALDERRAMA MEDINA (`v´) EMMA MARIA STRANDH.

önskar jag hade dej säker föralltid




 


Satt nyss o tänkte på mina småkusiner hanna och wilma. hanna 3 i februari och wilma 5 i februari... Ja lovar hela livet ska jag vakta er med mitt eget liv,inget ska hända o ni ska inte göra som jag har gjort i mitt liv för då blir det fel. Ni ska bli bättre än så o jag älskar er sjukt mycket mina babygirls.. tackar gud för att min moster bestämde sej för o skaffa barn o fick två såna vackra barn asså. Älskar er djuuuup o föralltid. kommer alltid backa er, oavsett vad. Hanna och Wilma Sjödin, mina småälsklingar. allt för er.



wilma och hanna,mina småvärstingar :D






Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards