Direktlänk till inlägg 23 oktober 2007

ont i halsennn

Av Emma Strandh - 23 oktober 2007 15:30

Har jag, somfan.. äckligt.


försov mej iaf imorse fett mkt, inte först för danne väckte mej men jag mådde inge bra o de va kallt så ja ville sova lite till. så sov jag vidare till 1,idiot jag e asså.. men va gör man?


Klev iaf upp och borstade tänderna o tvättade ansiktet, sen satt ja o tog de lugnt en stund hemma hos love sen åkte ja me bussen hem.. :) va tvungen o ge massa grejer till mamma osånt. så har ja nyss vart ute med hundarna, sen duschat nyss, nu ska jag torka håret sen åka o sola sen åka upp till danne:) Sötnosen love ya.. tack för alla ord igår,dom gjorde verkligen sitt. älskar dej fett mycke o ja vill aldrig nånsin förlora dej..
Vi kommer aldrig att gå förlorad bara vi har varann.. eller hur älskling..:)


Va hemma hos danne igår iaf,mysigt..:) va nere hos hans syrra otog de lugnt oså.. satt o sjung lite me keilie o hon läste en saga för mej oså;D haha. sötaste e hon verkligen. världens finaste barn:D när ja ska få ett barn vill ja att de ska se ut som hon o va som henne, så himla fin..:D


Jaja, ska torka håret nu sen ska jag dra o sola mitt bleka ansikte sen åka o sse om daniel är vaken. Hoppas;D annars ska jag väcka han. Älsklinggggg


finaste.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards