Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Emma Strandh - 4 oktober 2007 21:24

Dannys hiddentrack på hans album är så jävla bra;D danny saucedo. bästaste



träffat min storebror idag åxo:) skönt.


Livet verkar ordna sej ändå,de ska va du o jag baby

Av Emma Strandh - 4 oktober 2007 01:13

1. jag älskar sättet du tittar på mig, med domdär ögonen du vet. dom ögonen som ser in i själen på mig...


2. jag älskar ditt leende, fina tänder o fina läppar.


3. ja älskar sättet du kysser mig på, bästa ever...


4. jag älskar när du säger "gå härifrån" och låssas bli arg, hahaha. sötaste


5. den inverkan du har på mig gör fan underverk. du har gjort mej till en bättre människa och jag älskar dej för det


6. jag avgudar din kropp, din hudfärg, din mjuka hud, dina ögon... inget är fel på ditt utseende. vackraste ansiktet


7. när du tittar mig i ögonen och säger att du är lycklig. Då blir jag åxo lycklig.


skulle kunna fortsätta hela natten... du vet att jag älskar allt som har med dej o göra. vill inget hellre än att få ligga på din bröstkorg och räkna dina hjärtslag och andas i takt med dej tills jag somnar... bästa stunderna i mitt liv, du har gjort inverkan på mitt liv ska du veta. kommer komma ihåg dej föralltid. du o jag kommer alltid finnas i mig, alltid.  saknar dej så mitt hjärta skriker

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards