Alla inlägg den 3 oktober 2007

Av Emma Strandh - 3 oktober 2007 19:19

all my dreams will fail, there will be nothing if you leave. daniel valderrama.. för mej är & förblir du allt. har aldrig träffat en människa som dig, aldrig känt såhär för nån i hela världen. du har fått mej att inse saker som jag aldrig har tänkt på förut, du får mej o tänka på ett bättre sätt än vanligt, du får mej att inte göra sånt ja inte borde, du får mej motiverad o du gör mej lyckligare än nånsin. med dej är allt så jävla perfekt. du är perfekt i mina ögon. helt jävla felfri och helt jävla underbar... bästa killen ja träffat fan. 070707, början på du o jag. emma o danne... 95%, bättre finns inte. med dej är jag bättre. you make me better


Plies feat. T-pain - shawty. du & jag.


ja fattar ingenting, du va min tvillingsjäl. allt som vi byggt upp de ba ramla ihop, o vi två som skulle bli gamla ihop... alla har en mening i livet min älskling, - du var min.


Daniel Alfredo Valderrama Medina. Med dig är jag lyckligare än jag nånsin varit. /Din Emma Strandh.

Av Emma Strandh - 3 oktober 2007 16:59


Its hard to deal with the pain of losing you everywhere I go, but Im doin' it

Its hard to force that smile when I see our old friends and im alone...

Still harder, getting up, getting dressed, livin' with this regret.

But i know if i could do it over, i would trade give away all the words that i saved in my heart. That i left unspoken





Daniel Valderrama. För mig finns ingen annan.

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards