Alla inlägg den 17 oktober 2007

Av Emma Strandh - 17 oktober 2007 20:54

Har kommit hem nu.. städat lite osånt :) Mysigt med danne lite.

va ute me hundarna nyss,tova är ju gaaalen jag blir galen när man ska gå med henne. skitjobbig o stark som satan


idag hare varit lite dåliga grejer som hänt oså men ja tror de e lugnt nu. ska inte göra så igen iaf,skapar bara problem när ja inte tänker efter sådär. aja..


Och till den fjantiga idioten som kommenterar utan o skriva vem de e, ja färgar inte håret bara för att nån annan har en sån hårfärg. for your information så hade jag blondt hår över sommaren i typ 3 månader,o innan det hade jag mörkt skitlänge. äckliga tönt vemfan e du? Skaffa dej ett eget liv iställlet för o lägg dej i mitt o engagera dig i mitt utseende osånt,o mitt o dannes förhållande e så jävla bra o de e såna som du som förtjänar avrättning asså. o vadå "ALLA" vet? ingen vet ett shit så bry dej inte.. patetiska äckel..


anyhow,ska gå o duscha nu o kolla fotbollen me love.


Ciao



Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards