Alla inlägg den 15 oktober 2007

Av Emma Strandh - 15 oktober 2007 18:53

Sitter hos dannes syrra nu o laddar upp några bilder från kameran.. softar lite me min älskling oså.


Va med lucia idag på tingshuset o intervjuade två personer från brottofferjouren,de va ganska roligt faktiskt o dom älskade oss;) haha. bryan jävel kom inte o ändå ska han va me lixom. vilken jävel.. Lucia blev skitarg o skrek bögjävel i tlefon haha..


Sov hos love inatt o ska sova där inatt igen,sen ska ja till tandläkaren imoron kl 9 så ja ska ta typ halv 9 bussen.. fan va jobbigt. Måste gå till min mormor imorrn åxo o visa hur hon ska få sy om min jacka,ska sätta knapparna tätare så jackan blir tightare;D de blir finare.



Nu ska vi gå hem till danne o mysa o dricka cola o se på tv=) Idag äre nyberg o törnblom som ja har missat en miljon veckor i rad nu,ska fan se det ikväll annars blire stryk.


Träffade både sandra zofie och min kusin idag;D var längesen jag träffade nån av dom. Så de va ju roligt!! Sandra ja e orolig nu vettu dehär börjar bli inte så bra.. e rädd om dej du vet.. Sen står man bara utanför o kan inte göra så mkt:( aja..



Älskar dej daniel. Du e mitt allt baby.. KÄRLEK

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards