Alla inlägg den 11 oktober 2007

Av Emma Strandh - 11 oktober 2007 12:19

finaste låten på lääänge... riktigt riktigt bra låt o fin text.. får mej o känna så jävla mkt..


men älskling lyssna nu och lita på mig, har aldrig velat släppa dig sen
första dagen jag såg dig, jo vi ska kämpa tillsammans för meningen
du är mitt allt så snälla låt mig se dig le igen...


jag vill se dig le igen
jag vill se dig le igen
för jag ser gråten i din själ
som väntar på att brista ut
men snälla låt mig se dig le baby
o jag älskar dig så mycket
ta min hand och lita på
att det ordnar sig


i vått o torrt när ja vart nere har du trott på mig.. torkat mina tårar o sagt att det ordnar sig..  


så förlåt mig för all skit som du fått ta
KOM IHÅG SÅ LÄNGE DU ÄLSKAR MIG SÅ ÄR DET DU OCH JAG.


daniel valderrama medina. den enda... älskar dig sjukt mycket baby:) tack för allt du gör. du e värd hela världen för hur du kämpat i dimman... love ya like crazy..



iallafall. sitter på skolan nu.. sjukt trött e ja fan. somnade ganska  sent inatt. Sov hos danne,mysigt. ville inte kliva upp o gå därifrån imorse egentligen, men ja va tvungen om mitt liv inte ska gå åt helvete. måste kriga nu.. fitt skola.


Sitter på samhällen nu o ska göra nåt om brottsofferjouren, kul va? fett tråkigt äre verkligen. ja lucia o bryan i en grupp o de blir aldrig nåt vettigt gjort haha. vi gör bara massa onödigt som man ändå inte har nån nytta av senare. sämst, men de blir nog bra tillslut ;D


 De va ääääckligaste maten idag åxo. fyfan.. ja fick en hård grej som ja inte kunde tugga på så då tappade ja matlusten, uuh ryser bara ja tänker på de.




Fattar inte va det är med alla er som är ute efter o förstöra heller.. äckliga horor e ni, skaffa ett eget liv istället för o lägga er i o snacka om andras.. ja lovar den som försöker förstöra dehär kommer ja bokstavligen äta upp. ingen kommer lyckas för dethär e starkare än allt fatta det. de e inget falskt eller nåt som inte kommer hålla. de e såhär de e nu acceptera det istället så gör ni det bara lättare för er själva, ni kan inte göra nåt åt saken ändå... irritationsframkallande fittor.. nyfikna åxo hah.. aja



brinteys nya låt gör mej fett glad;D haha. gimmie gimmie, gimmie gimmie (8)



Aja. ska väl försöka jobba lite nu. lucy har försvunnit,hon sa bara att ja skulle vakta hennes klubba så ingen tog den,sen drog hon. hahah.. skada :D


ciao bitches



Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards