Alla inlägg den 8 oktober 2007

Av Emma Strandh - 8 oktober 2007 00:57

ahh shit nu vare längesen ja skrev. stackars er ;) men ja lovar ja ska bli bättre nu.


vad har hänt i mitt liv då? Inte så jävla mycket alltså..

Har varit med sebbe o kalle ganska mycket, de har varit soft.. :) sen har ja varit me min älskling såklart åxo. love:)



 Sitter här nu e fett nervös.. ska opereras imorrn,kliva upp kvart över fitt6, hur ska jag orka det då? kommer va sjukt trött. hålla på o duscha o grejer. hungrig är jag med men får inte äta för dom är ju dumma i huvet allihopa!!!111! fan



Ska gå tvätta ansiktet o försöka sova lite om ett tag. känns skönt o veta att ja kommer ha danne där imorrn iaf:) tacksam för de ska du veta älskling.. du e bäst,verkligen på riktigt..  I LOVE YOU!


har varit o kollat på när domhär har spelat fotboll.. haha;D lucy kom förbi en sväng åxo de va roligt. sällskap när det är som bäst;) fett roligt vare haha...



Va nere hos ewe o william förut åxo, skönt.. Älskar er två glöm inte de oki;D



ska gå o lägga mej nu med danne älskling. tack för allt du gör o att du försöker förstå även fast du inte gör det oki.. Tack för allt du gett mej,jag älskar dej för allt du gör. du är underbar o ja tackar gud för att ja träffade dej.. :) älskar dej daniel valderrama medina. du är allt. aaaaaaallt.





Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards