Alla inlägg den 13 oktober 2007

Av Emma Strandh - 13 oktober 2007 16:38

bästa låten.. danneeeee<3



16.42 Sitter o gör ingenting just nu. tare lugnt bara.. :D har ätit mackor o sånt. hah


Ikväll vet ja inte va ja ska göra. va me danne iaf men va vi ska göra vet ja inte än... ska väl säkert se på fotbollen iaf :P


har fett tråkigt,har inte så mkt o skriva. ska gå nu o mysa lite med love iaf.

peace love and understanding!! haha ewe;D

Av Emma Strandh - 13 oktober 2007 02:18

idag har de varit en skön dag... :)


sov hos danne tredje natten i rad inatt,skönt... de vart lite knas oså men de va ganska bra ändå kanske:) Får en o inse saker osådär. de finns bara du love.. :) glöm aldrig de..


Försovde mej imorse,men de gjorde inte så mkt.. ska ju ändå inte gå matteB kursen så skitsamma,de e bara närvaron ja blev less för att ja missade. Men men what to do... lucy hade åxo försovit sej så de va ju bra att ja gjorde det med,hatar o gå i skolan om hon inte är där. då går jag hem ;P hah så äre bara. min tjej, mwah!!(K);)


efter skolan så gick ja ner på stan o mötte danne o basaric... gick runt o kolla lite men de va så fucking kallt så jag ville dö. så vi åkte hem ganska fort,ja o danne hem hit o basse hem till sej.. så käkade vi litegrann o snackade me mamma,sen gick danne o spelade poker o ja duschade oså...


så ikväll har ja bara varit o kollat på när grabbarna spelat fotboll ! haha de e underhållande somfan faktiskt,alla bråkar o skriker på varann oså.. min älskling e dukkkkktig somfan asså..:D wo wo. Lucia va där me mej heeela kvällen åxo,roligt hade vi. ahahh "komigennnnnn". anton kom förbi o pratade me mej åxo,han va där ganska länge o vi pratade om allt som har hänt i mitt liv o allt som händer i hans liv oså. gamla minnen osånt ;D Skitkul vare iaf o träffa honom!! hatar att de blev såhär så han va tvungen o flytta.. känns tomt o inte ha honom i närheten jämt me hans sarkastiska kommentarer oså.. haha.. skönaste;D


Kom hem för ett tag sen,va förbi sebbe men de va irritationsmoment på G så vi drog igen haha. va ska man göra då,inte sitta kvar där iaf tydligen :P Vi drog ner på shell sen gick vi hem och badade o myste;) Älskar dej love. du e allt fan.. allt ja nånsin kunnat drömma om. allt ja nånsin velat ha o allt ja nånsin har behövt men inte vetat att ja behövt. ÄLSKAR DIG JÄVLIGT MYCKET O JAG ÄR RIKTIGT TACKSAM FÖR ATT DU FINNS I MITT LIV! DU ÄR MIN FAVORIT. PUSS PUSS MIN LOVE.



Nu ska jag gå o lägga mej med love o mysa lite. få lite looove:D min kramtörst behöver släckas hihi.



CIAO


kom ihåg så länge du älskar mig så är det du & jag. dvm <3 ems.



Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards