Direktlänk till inlägg 27 oktober 2007

morgon.

Av Emma Strandh - 27 oktober 2007 05:48

sov så himla länge idag som jag nämnde förut (danne vaknade t.o.m tidigare och då har det verkligen eskalerat) så jag har inte varit sömnig alls på hela kvällen ;S wierd.


 som ni vet så var jag hos kalle idag,de va skönt o vara där o bara chilla.. jag o sebbe låg o kollade pirates3, eller kollade o kollade vi skulle kolla sen började jag diskutera en sak med jocke o kalle osen blev det inte av helt enkelt. sen gick sebbe på mcdonalds så jag fick makt över datorn i ca 30 min!!;) äääntligen tänkte jag,sebbe jävla datanörd!



Sen kom anton kerrtu och jens förbi för vi hade skrivit sms till anton att vi ville träffa honom. så dom kom dit,som vanligt roligt o prata med anton eftersom han alltid drar sina kommentarer. så jävla klipsk :P hah. sen skjutsade dom mej hem en snabbis sen tillbaka, sen gick ja in så vare bara jag kalle o jocke kvar. så chillade vi ett tag, snackade o tog de lugnt bara.. sen fick vi veta att christian hade fest så då drog vi dit,men så var icke fallet, inte för oss iaf haha.. roligt o träffa chrisitan!! de va inte igår de.


Sen på kvällen kom love me hans kompisar o hämtade mej,sen skjutsade dom oss hem hit till mej:) ska sova här inatt. vill hellre sova hos danne men han hade ju varit ute o allt så de va kanske bäst o sova här=) Ska inte göra det imorgon iaf. skönt med lov nu kan ja sova borta varje dag;) haha. utan o behöv plågas när ja ska kliva upp på morron hemma hos dannes varma säng och närhet o hans kroppsvärme is to die for. det är så jäävla mysigt att han är så jävla varm jämt, min bara min älskling:)


 Sen vart de lite knas men de löste sej fort. jag o min danne bråkar aldrig länge, det blir alltid bra för båda vet ändå att vi älskar varandra o inte kommer kunna lämna varann för vi vill att det ska vara vi 2. Så det går lixom inte o bråka o bara gå sin väg, ingen av oss har aldrig gjort så.. allt e så bra älskling med dej,din familj,ditt hem.. keilie,världens bästaste sötnos, min bästa kompis these days;) Men danne förstör ju vänskapen!! vilken jävel. hah.. Älskar allt med dig, din omgivning, ditt hår, din panna, dina bruna ögon med mörka mörka ögonfransar e världens vackraste.. din näsa, dina läppar, ditt leende och dina tänder.. Din mage, dina ben, din rygg, allt e så jävla snyggt på dej o allt är så jävla bra med hela du, ditt utseende, din personlighet. du är mitt allt fattar du älskling... det finns aldrig nån som haft en sån inverkan på mitt liv o påverkat mig så starkt som du. Ingen, aldrig, nånsin. Älskar dig verkligen mycket love.



 Ska gå o lägga mej o se maffiabröder nu med älsklingen, dricka något e skit törstig. sen ska jag sova och sen sova heeeela dan :D haha. Ne inte hela då får jag striiik från mama. aja


goodnight bitches


min finaste kille i hela världen. i love you baby

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards