Alla inlägg den 2 februari 2008

Av Emma Strandh - 2 februari 2008 22:40

Sämsta dagen på sjukt länge asså... fattar inte hur du kan göra såhär mot mej efter alla löften och skit?? :S helt jävla hjärndöd!! skada.. (menar inte danne så ni vet, han älskar jag :D )


sandra har varit här ikväll o umgåtts lite :) haha jävla psych, saknat henne!! jag hon o danne har bara suttit o snackat lite o tagit de lugnt, danne spelade fifa o jag o sandra snackade o sandra o danne bråkade haha.. <3



Mår inge bättre heller, lr lite bättre ibland lixom, det går i vågor detdär. imorse när jag vaknade önskade jag att nån kunde döda mig, mådde så jävla dåligt på alla sätt. kändes som den värsta bakfyllan ni kan tänka er, plus lunginflammation och hosta. Fy fan säger jag bara... men jag gick o badade och somnade där i, och sen var det faktsikt lite bättre. tur det...



Nu ska jag lägga mej och se på nån bra film och hosta vidare.


 danne tack för det du gjorde för mej idag,uppskattar verkligen det älskling. tack för att du finns där för mej, alltid. jag finns för dej åxo glöm inte det. älskar  dej amor


Cyaaaa


Av Emma Strandh - 2 februari 2008 03:21

kan inte sova när man inte får nån lung och ro... :/ störigt somfan man blir sinnessjuk här


idag har ja inte gjort så mycke, var hos läkaren kl 11 och fick hostmedicin iaf, funkar inte så värst bra men de blir ju iaf lite lindrigare... hatar hosta det måste vara den jobbigaste sjukdomen som finns,men så säger man väl om alla sjukdomar under tiden man har dom eller hur,hehe.


sitter och kollar på one tree hill nu :) älskar det programmet <3




Danne tack för allt du har gjort för mej denhär tiden<3 love you for it sötnos. mina känslor för dej är eviga

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2008
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards