Alla inlägg den 25 augusti 2007

Av Emma Strandh - 25 augusti 2007 01:10

Nu sitter jag här hemma hos vilmas mamma! hon ska färga håret, sitter o väntar på ett samtal... vi ska skjutsa en person som aldrig ringer,blir galen snart


ikväll har ja inte gjort så mkt... gick ner till ewe för vilma var barnvakt åt wille vid 7, sen va ja me vilma där sen drog vi till skönsberg o hämtade linuz för han skulle hämta lite saker i skönsmon, sen kom ja på att brorsan var på bio och att den var typ slut när vi var utanför där, så då klev vi ur sen gick vi o pratade me han.. va tvungen o säga hejdå igen kändes det som,skit jobbigt för jag hatar verkligen o säga hejdå till han:( älskar dig åxo mest i världen det vet du. håller vad jag lovat dig nu, älskar dig!


Vilma ska färga håret nu iaf, vi va förbi hos joel en sväng o tittade på lill valpen!! SÖTASTE asså hahaha jävla galning,bet en i fötterna o grejer. jag blev rädd o hoppade upp på soffan så fort den satte fart o skulle springa, hahaha. lill 5 veckors valpen lixom :D tönt jag är


Iaf, sen åkte vi därifrån och åkte runt o tittade lite.. så nu sitter vi här. jag har knåpat på tatueringen hela jävla dan så den har tappat massa färg o grejer, vet att man inte ska göra det men gjorde så ändå. kunde inte låta bli och det ångrar jag nu. vill hem till salvan men vilmas mamma hade helosansalva hemma så jag lånade lite, hoppas det iaf hjälper något:)



Nu skriver jag ihjäl mig, får skitont i armen. sitter o lyssnar på burn it up o vill dansaaaa...


ska dra vidare nu o softa lite. ciao folks

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards