Alla inlägg den 8 augusti 2007

Av Emma Strandh - 8 augusti 2007 21:59

idag har jag badat med zofie!! fett nice väder men nu tog de slut. Efter badet tog vi bussen,zofie åkte hem och jag åkte och jobbade! Stängde med alex och grejade. Jobbigt men nu göre inte så mkt för jag har ändå inget liv



 (snodde denna av frida)

Min största rädsla är: Att nånting ska hända mamma eller tobbe och att jag inte ska klara av skolan när jag är såhär less

När jag var liten bestämde jag att jag skulle bli det här när jag

blev stor: flygande ponny, fuckt men så var det. hahaha

Det här ryktet tror jag inte på: man ska inte tro på rykten överhuvudtaget,iaf inte när man bor här

Måste jag ha en homosexuell upplevelse blir det med: det blir inte.

Så här många barn vill jag ha: 2 st

Min favoritparfym är: britney spears fantasy,amor amor och min puma

Jag ångrar att jag: inte började i nån sport som jag fortsatte med

De här superkrafterna skulle jag vilja ha: trolla

Vad har jag själv för bild av mig: rolig snäll och otolerant

Finns det liv på andra planeter, hur ser det ut: typ som på scary moive 3

Så här skulle jag vilja bli hjälte: rädda nån från nånting

Ingen av mina kompisar vet detta men i själva verket

är jag rädd för: om jag skriver det här så blir det ju inte bara mina kompisar som vet...

Det här räddar jag ur min brinnande lägenhet: datorn och mina dogs

Vad tycker jag mest om för typ av filmer: college filmer

Vilken är min typ av tjej/kille: en snygg jävel med fin kropp och snäll...

Om 10 år skall jag ha genomfört detta: skaffat mig fett med pengar

Om 100 år tror jag världens ser ut så här: om 100 år så är det katastrof här

Av Emma Strandh - 8 augusti 2007 12:02

sol idag med :D wohoooooo. happyface ;D jag är glad nu när vädret är såhär grymt asså... hörde iof att det ska regna imorrn bara för jag är ledig såklart ;/ Sämst.


Ska dra o bada nu med zoffan!! CIAO

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards