Alla inlägg den 1 augusti 2007

Av Emma Strandh - 1 augusti 2007 15:15

Fan, är så jävla trött o irriterad nu. Somnade typ 7 imorse, sen kommer Sandra aka dampskadan o hoppar upp på min balkong och tokbankar i flera timmar imorse, fan va tröttsamt. Riktigt irriterad blev jag o de har typ inte släppt riktigt än, men de e lugnt. Jobbar ju inte idag iaf :D:D:D:D


Sitter o väntar nu på att Ewe ska sluta jobba för vi ska promenixa ;) Blir väl som vanligt till typ Ica lr nåt sen hem till henne, hahaha. Hennes promenader är verkligen inget o hurra för!.. Aja


Sitter o pratar med Fanny Westerlund på msn, fan längesen man såg henne. Tusen år sen känns det som... Inte så konstigt kanske med tanke på att hon har flyttat för ganska längesen men. Iaf roligt o prata gamla minnen ;)


Nu ska jag gå. ciao



Uppdaterar 1910

Sitter hemma hos Ewe med henne o William nu :) Willy har fortfarande feber lilla hjärtat, stackarn :( Han håller på få tänder tror dom. Han e koka-ägg-varm :/ Jobbigt för han lillen. <3


Vi har inte gjort så mkt, vid 16tiden gick ja o mötte henne William o Danne på ica, så köpte jag en pirog som jag åt här hemma sen. Den var äcklig... Blä.


Har skitont i kroppen åxo, sämst äre. Skitont i armarna, speciellt i högra. Vettefan va ja har gjort heller, irriterande. Det sticks o bränner lixom, fan.


Ikväll vet jag inte va ja ska göra, ska lägga mig o sova ganska tidigt tror jag eftersom Sandra kom o väckte mig så fucking tidigt imorse så jag håller på somna så fort jag blinkar!! Herregud, det ledde ju ändå inte till nåt bra för jag följde ju ändå inte med på stan. Orkade inte, ville duscha om jag skulle ner men jag orkade inte så då sket jag i stan. Ska gå imorrn istället o fixa massa grejer... Viktiga saker!!!



Aja, ska hålla i William nu så Ewe kan göra badvatten. Staaaaaaackars min lilla bääääbiiiiiiiiiiiiiiiiz


Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards