Alla inlägg den 21 augusti 2007

Av Emma Strandh - 21 augusti 2007 22:03

Jag orkar inte med dehär. orkar inte med all jävla ovisshet... vill inte tro, vill VETA. pallar inte asså ;'( ..suck


Imorrn tills fredag blire lättare o hantera iaf. sen på fredag kommer helvetet bryta lös o jag kommer fan bli skitlessen,jobbigt kommer det bli men vad gör man?


Nu ikväll har jag följt med sandra och lina o ätit kinamat, jag åt inte följde bara med för jag inte hade nåt o göra.


när jag kom hem satt jag mig vid datorn en stund i hopp om att nån hade hört av sig, men no luck som vanligt :) allt är väl som vanligt, sämst. this sucks. har legat och sett på "män med bröst" med mamma, skit äckligt program asså. killar som hade tjejbröst !! :S fett vidrigt, hahaha. skulle aldrig träffa en kille som hade bröst, skulle hellre träffa en kille som hade en pung i pannan, utan tvekan.


Nu ska jag lägga mig och vara deprimerad som jag är hela tiden, jävla tönt jag är egentligen men vafan... kan inte göra så mycket åt saken, lika bra o deppa o vänta på att det ska gå över bara. hoppas jag somnar... vill se nån film men jag har ingen bra:( tärt, får väl leta fram nån gammal dammig skitfilm. vill rita men har ingenting o rita, kommer bli less då.



allt jag vill är att känna dina andetag mot min hud igen älskling

Av Emma Strandh - 21 augusti 2007 11:29

fuck me vad trött jag är asså, verkligen djupt sömnig... sover så jävla dåligt på nätterna, vaknar en gång i timmen o kliver upp, går ett varv i lägenheten o går o lägger mig igen. stört va ? haha..



iallafall, vad gör man idag då ? ska på stan med lina o sandra, måste köpa en hårfärg asså, dehär håller inte... har typ halvrosa hår nu, kricke frågade mig igår om det ska se ut sådär,haha. men de skare inte ;P så idag efter stan gör ja nåt åt de !


ne nu ska ja hitta nå kläder o ha på mig som inte sitter på tatueringen för det är inge skönt, sen bege mig i guess.


 Ciao folksss

saknar dig och ditt leende sötnos..



uppdaterar 1700

Nu är jag hemma igen! har  varit på stan hela långa dan med sandra & lina :) hittade typ ingenting o köpa för alla mina miljoner,haha. fattigast i världen är jag nu :/ aja. köpte iallafall en hårfärg och en plånbok! Nice,behövdes verkligen. slipper jag gå runt med mammas gamla,hahaaa


Så fort jag kom hem så började jag fixa i min garderob,städade där för nåra dar sen men det är lika stökigt nu igen. så det var jag tvungen o fixa! Och nu är det fint igen;D soft. sen gick ja o hedde i färgen i håret, ska ha det till ungefär halv... hoppas det blir bra asså, annars blir jag less... kanske det blir grått eller grönt eller nåt, hoppas fan inte det haha. sämsta



 Ikväll vet jag inte vad jag ska göra riktigt,sitta hemma o vänta på samtal kanske. Ska iallafall gå o lägga mej tidigt för jag har en känsla av att jag kommer bli hoppad på eller trakasserad på annat sätt imorron bitti tidigt;P då jävlar


Nu ska jag göra nåt, vill städa mer men jag har inget o städa nu. allt är kliniskt rent oså, balkongen skulle jag kunna städa men är inge sugen på det,spindlar o grejer som gömmer sig på konstiga ställen! Uhhh


Skriver mer sen mina trogna fuckers. so looong!!


Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards