Alla inlägg den 5 augusti 2007

Av Emma Strandh - 5 augusti 2007 00:56

Orkade inte vara hemma längre, så jag bad Sebbe komma och hämta mig... Så gjorde han det, sen åkte vi på Bigboy och handlade mat och mig och Kalle sen åkte vi hem till kalle o åt. Sen nu sitter jag här o tare chill bara,vet inte hur jag ska orka upp imorrn till kl 11. Jävla skitgöra det är o göra på jobbet som vi inte orkade/hann göra idag för då hade vi varit färdiga nu typ,o vi stängde sju lixom.Menmen, nu ska jag göra nåt annat kanske prata med kalles ödlor eller nåt. Fast vid närmare eftertanke så,nej tack dom är creepy!! när man kollar på skräckfilm så börjar dom alltid krafsa på rutan o försöker rymma så man skiter på sig hahah. Jobbiga parasiter.



Vill ha dig här, nu nu nu nu nu.

Skriver mer imorrn när jag har jobbat färdigt,sviker er inte mina trogna läsare;) Puss 

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards