Alla inlägg den 4 augusti 2007

Av Emma Strandh - 4 augusti 2007 23:35


I'm try'na do my best but I can't stop starin'
Goin' insane from the things you're doin'
lots of guys all around but U got my focus


It's somethin' that I want and it's U
There's somethin' that I want, boy, it's U



Uppdaterar 23.38

 Nu är jag hemma. Har varit nere på stan en sväng, sen åkte jag hem till Ewe. Vi gjorde inte så mkt, gick en prommis med hundarna o snackade lite. Sen gick jag hem i princip. Nu sitter jag här och lyssnar på en skitbra låt som får mig o tänka mycket dåliga tankar :( Aja..



Ska sova om ett tag, börjar jobba 11 imorrn. Fuck va tidigt jag kommer va riktigt trött. Men som tur är så jobbar jag inte heldag!! Woooh, skönt.


Har iaf jobbat idag, gick ganska smärtfritt. Jobbade med Ewe Sandra o Nadia, fast sandra fick gå hem 1600. Sen blev det fetjävla ruuush asså, med stort R. Var kö ända ut på vägen hahah.. Men det var bra;) Aja.


Nu ska jag lägga mig o dö eller nåt. Ciao Folksssssss


he's more than a man, and this is more than love, the reason that the sky is blue... but clouds are rolling in, because he's gone again


Av Emma Strandh - 4 augusti 2007 21:22

Jag har verkligen mycket idioter i min omgivning. Är så less o förbannad så jag orkar inte ens skriva!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! fitta



Saknar dig:(

Av Emma Strandh - 4 augusti 2007 00:16

Jag är så fucking irriterad nu så jag skulle kunna döda nån ful idiot. Hahahaha, har fått nog av patetiska barnungar som inte ens kan dissa riktigt. Inte stava eller nånting? Som går till personangrepp så fort argumenten tar slut, om man ens kan kalla det för argument. FJANT. Fattar inte hur jag har stått ut med dig såhär länge? Never again, aldrig mer om du inte förstår engelska. haha... Idiot. Palla bry sig ens.. Icke.


Aja, vad har jag gjort idag då? Absolut ingenting. Jag kunde inte sova inatt pga massa olika anledningar, mitt liv är verkligen dåligt nu. Det sugeeeeeer... Så jag somnade typ 8 imorse, sen sov jag till 15.55, och jag började jobba 1600... Haha lyckat va:) Men jag kom bara 10 min försent, och det gjorde inte så mycket. Men jag fattar inte hur jag kunde sova så jävla länge? Jag brukar sova till två typ max för sen skriker mamma. Hahha.. Aja.


Sen har jag jobbat från 16 till stängning.. Det gick väl bra, fett med folk iaf. Rush hela tiden men det är bra. Kassan var på skitmkt;) Det var grymt. Men det är ganska jobbigt med så mycket folk, fast vadå tiden går ju snabbare. Alex drog iaf vid typ 6 tiden så det var jag sandra o nadia som stängde, det gick över förväntan bra faktiskt. Aja.


Jobbar hela helgen iallafall. Fredag lördag söndag... Fast på söndag jobbar jag pil, fett skönt :) Slipper jag stägningen som är jobbigast. Imorrn jobbar jag med Sandra Ewe o Nadia iaf, det är bra med Ewe. Älskar o jobba med henne eftersom det är min bästa kompis o allt :D


Nu sitter jag här ensam och ful. Ska gå och duscha strax sen sova, kan ju inte sova över imorrn igen. Men ewe ska ringa och väcka mig 11 så det är ju bra!! Om jag inte slår av telefonen som jag har tendens att göra i sömnen ibland.


Btw, nån som har en mobiltelefon till salu ? :) Skulle vara fett uppskattat.


Jaja, ska sluta skriva nu och gå o duscha lite. Ciao fuckers 

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards