Direktlänk till inlägg 29 augusti 2007

ledig.

Av Emma Strandh - 29 augusti 2007 20:00

japp, var somsagt inte på skolan idag. tog en mjukstart, en sovmorgon med andra ord. det var verkligen inte meningen, men det blev så. vart så fucking jävla less när ja vaknade imorse o insåg att klockan var 10.46, helvete.


Idag har jag inte gjort så mycket iaf, klev upp o duschade sen gick ja bort till jobbet en snabbis, sen mötte ja ewe sandra o hjärty oså åkte vi på stan :) köpte inte så mkt; en väska, ett femämnesblock och en såndär "pärm" med plastfickor i. har så jävla mkt papper ju.. dendär räcker inte ens till, haha. ja rensar inte den eftersom heller lixom, ja har  kvar alla papper som ja har fått under hela året. Haha, samlaren. "kan va bra o ha nångång"


sen åkte ewe hem efter ett tag, och ja gick på stadium med sandra a.k.a beslutsångesten själv, jobbiga människa. hon hade ett dilemma, svarta lr blåa skor? "va tycker du emma? varför tycker du att dom röda är finast? är inte dom blå fina åxo då? varför är inte dom blå fina? Jag tycker dom blå är fina" - JA MEN KÖP DOM BLÅ DÅ DUMHUVE! ..man blir hysterisk på henne asså


Aja, sen åkte vi hem med 18bussen. Nu har jag iaf ett block så imorrn kan ja gå på skolan, ja har dock inget lås till skåpet. tur att jag har väska o ha böckerna i då... Måste fixa ett lås, köpa ett imorron kanske efter skolan. Slutar sent, sen ska ja jobba direkt efter. tääärt hur ska jag orka? tur att jag börjar 10.10 iaf. då har jag "människan socialt och kulturellt" kul då ? Ja går inte ens i samma som lucia... fuck me.


jaja, nu ska jag se tv med danne, de finns inget bra o se på iof men får väl glo o va nöjd ändå. Skriver kanske mer sen om jag orkar o har tid, kanske somnar snart, är jävligt trött. Somnade fan 22 igår men har sovit dåligt hela natten, vaknat tusen gånger o bytt kläder o grejer. hahah


Min brorrrr ringde nyss åxo, han har varit borta ett tag så ja blev glad när han ringde nu:) pratade ganska länge om allt o inget som vi alltid gör. vill att han ska komma hem igen nu, fast stanna hemma lääänge inte bara tre dar :( älskar dej tobbe



Ciao puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards