Direktlänk till inlägg 27 augusti 2007

alex schulman

Av Emma Strandh - 27 augusti 2007 21:18

hahahaha, alex schulman måste vara världens roligaste bloggare. Hahahahaha. vilken jävla dåre. Han har fått tre st teckningar av en liten flicka på en sisådär 5 år kanske. så kommenterar han dom såhär; värsta taskigt oså. hahahha, han så jävla sköna kommentarer heeela tiden så jag skrattar ihjäl mig när jag läser!!


 En av kommentarerna till en av teckningarna:

En jävligt ofärdig och slarvigt utförd teckning. Två människor som gapar som idioter, men någon förklaring till varför de gapar ges inte. Är de hungriga? Visar de tecken på förvåning? Det struntar Signe i att berätta. Men värst av allt - båda personerna har blått hår. Jävligt ful teckning.


 sen hade han suttit och pratat med denhär lilltjejen, vet inte riktigt vem hon är men iaf. här är konversationen:


Alex: Vad är det för plåster du har?
Signe: Jag skrapte mig när jag skulle cykla.
Alex: Skrapte du dig. Ha ha.
Signe: Ja…
Alex: Så det var inte så att du SKRAPADE dig då, Signe?
Signe: (Tystnad)
Alex: Skrapade, heter det.
Signe: Skrapade.
Alex:Just det. Det är viktigt, det där. Du vill inte misstas för en dumunge, eller hur?
Signe: (Tystnad)
Alex: Skrapte! Ha ha. 


HAHA. hahahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hahahahahh jag dör. HAHAHAAAAAAAAAAAA.


Jag måste gifta mig med han,vilken rolig jävel. Hahahahhahaha. Jaja



Ikväll har jag inte gjort ett skit som vanligt. Har bara velat vara med sebbe men han dissade sönder mej igen. ska döda han lite lätt när jag får tag i han imorron... you better watch out erik sebastian lindgren. emma's coming to get yaaaaa :D Haha.


Imorrn börjar jag i skolan,vad hemskt det känns. vill verkligen verkligen verkligen inte gå i skolan. vill ha sommarlov tills nästa sommar. Längtar tills nästa lov, när är det? nån som vet? Om hur länge? Höstterminen är ju alltid längst, det suger. nästa år är det bara ett år kvar, får väl se det så. Får väl se det från den positiva sidan att jag får gå med lucia och jenita:) vad skulle jag göra annars,dö kanske. det gör jag ju nästan ändå men aja.


Vet inte vad jag ska göra ikväll, ingenting. sova kanske som jag har gjort i typ ett dygn nu, skönt. jag älskar o sova. vill ha sällskap men jag får inte det, jag hatar o inte få som jag vill i sånahär tillfällen


Längtar tills sex and the city börjar ikväll, då ska jag se det och sen somna. det gör jag varje kväll när det är skola. lika bra o dra igång med mina rutiner;) Haha. Sex and the city - sova. vakna med att det blöder ur ögonen för att man är så trött, hoppa in i duschen och frysa ihjääääl (för det gör man alltid när man duschar och är nyvaken, fråga mej ej varför), kliva ur och känna sig så jävla obekväm och ha ont överallt och vill bara klaga på allt. göra sig iordning sen möta lucia och gå till bussen. tack för livet gud. det så jävla intressanta livet man fick!!!!!!


Aja, nu ska jag göra nåt annat jävligt ointressant. kanske läsa klart linda rosings bok... den är jävligt bra upptäckte jag idag när jag badade.


träffade även josef förut, vi pratade jävligt mkt och det var jävligt längesen vi hade ett av våra djupa samtal :P Haha. pratade alltid förut hela tiden om allt, min vän:)


Nu ska jag dra på en busstur,puss ciao



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29
30
31
<<< Augusti 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards