Alla inlägg den 27 juli 2007

Av Emma Strandh - 27 juli 2007 23:52

Har jag vattnat nyss, hos mormor. Har ju tagit på mig att vattna hennes blommor medans hon är i Stockholm hos sin syster.. Passade på att "låna" massa saker åxo som jag ville ha. haha ;) Min mormor got stuff jag lovar.


Nu sitter jag iaf hemma igen, tråkar. Men orkar inte göra så mycket heller, är verkligen sjuuukt trött och tärd. Vet inte varför riktigt heller, sov ju tidigt igår? Hmm.. Kanske har sovit för mycket eller nåt.


Imorrn väntar ca 10 timmars jobb! Fyfan, kommer vara död efteråt, det är jag alltid när jag jobbar helger. Har jobbat varje helg i hundra veckor nu, snart får det räääcka asså. Men det är bra med pengar anyhow... Dilemma!


Idag när jag var på Ikea med Lina och Anette så träffade jag min faster :D wie, det var lääängesen vi sågs och jag saknar både henne o mina kusiner. Rasmus har blivit galet stor och Richard är väl lika stor som förut haha. Han träffar jag ganska ofta på skolan satt. Men iallafall så bestämde vi att jag o mami ska komma upp och hälsa på nåt i veckan, har inte ens varit där sen dom flyttade till huset ju. Fan vilken dålig brorsdotter jag är;) Hehe.



Nu ska jag väl lägga mig och se på film eller nåt, lånade två filmer av mormor som verkar lite halvdåliga men vafan gör man.


Nu ska jag gå, nu vart jag less och irriterad...........................

Av Emma Strandh - 27 juli 2007 15:09

Yes, stan har jag befunnit mig på idag.. Gick med Evelina William Danne och Lina :) trevligt trevligt. Hittade ingenting typ, bara en tröja på Cubus som är gul och vanlig bara... En långärmad t-shirt typ. Ganska fin var den.


Igår så var jag hos Ewe & Danne på kvällen och såg "10 orsaker att hata dig" på femman, den har jag sett den miljard gånger men den tåls att se igen, ganska bra är den. Såg dock inte hela för jag var så grymt trött så jag somnade en gång i minuten, så jag gick hem halv12 och la mig och sov, skööönt. Vaknade 04.04 och var sugen på nåt, så jag gick upp men då vart jag inge sugen längre så jag drack  bara lite vatten och rökte en cigg, sen somnade jag om.


Vid 1130 imorse kom mamma och la sig bredvid mig och skulle väcka mig, haha. Mys:) Hon frågade vad jag ville ha när jag fyller år men jag minns inte vad jag svarade, minns bara "iPod hörlurar som man hänger runt halsen" haha... Jag + sömn = död. Haha!


Iallafall så tog jag och klev upp, gjorde mig iordning och tog 1230 bussen ner på stan och mötte peoplesen.


Nu ska jag åka med Lina och Anette ut på Ikea en sväng, sen hem och käka :) sen ner till mormor och vattna hennes stackars blommor, hahaha.


Skriver mer sen! ciao

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards