Direktlänk till inlägg 30 juli 2007

Yeah

Av Emma Strandh - 30 juli 2007 00:18

Idag har varit en sämst dag, verkligen verkligen säämst. Det enda som var bra var att jag pratade med Tobbe... you made my day brother.


Har iaf jobbat idag, tärt men jag jobbade bara 4h så det var ganska lättsamt. Skönt om inte annat asså... Såååå spyless på att jobba helger nu så jag dör. Jobbigt äre o inte få sova ut:( jag som älskar att sova... Skulle helst sova hela livet om jag fick och kunde, haha.


Nu ikväll har jag iaf varit hos Ewe och sett på en sviiiiin rolig film hahah. Norbit hette den, aldrig sett den förut men den vart jävligt rolig och jag skrattade tusen gånger. Hahahhaaa! Det var jag ewe danne o vilma som såg. Min älskade prins William låg och sov, tråkigt jag ville ju pussa han lite. Får göra de imorrn istället.


Nu ska jag väl lägga mig och se på film eller nåt, har inte så mkt för mig. Har fett ont i blåssan som jag har på fingret iaf, tryckte fingrertoppen på grillen idag och aoooff va ont de gjorde. God damn !! jag är väldigt opraktisk...


Godnatt gott folk. Petrus ville att jag skulle skriva att han har stor snopp åxo, så jag gör väl det. Haha. Sleep tight




Låt fan inte en jävel komma in i ditt liv mer än en gång. Ju mer chanser man ger dem, desto mer förstör dom det. Och desto mer helvete får du.. Släpp verkligen inte in någon på själen, för då är det för sent, då är du fast. Låt denhär människan visa med handlingar, det är först då du vet vem det är du har att göra med. Om denna människa visar att den är äkta och skulle gå genom eld och vatten för din skull, håll fast vid denne. Svik inte. Håll ditt ord...




uppdaterar 03.09

sitter här ensam ful nu. Har verkligen pisstråkigt... Men det är ganska skönt det med ibland, som jag brukar säga. haha ;D


Imorron ska jag på stan med Ewe, funderar på o inte sova satt ja inte försover mig. Men jag ska ju jobba kl 1600 så jag vet inte om jag kommer orka det om ja inte sover.. Hmm, det visar sig väl isåfall :) Vill sova tidigt imorrn och djupt, lääänge... Vill sova typ 16 timmar lr nåt sånt, verkligen länge så kroppen får vila o ta en paus från allt.


Den enda som är vaken är Sebbe som underhåller mig på msn. Tack för det! Men han går väl o lägger sig snart han med, bleh.


Ken Ring - Håll om dom.mp3 (Producerad av Tommy Tee)
skönaste låten fan. verkligen bra är den



saknar min storebror så jävla mycket i sånahär situationer. vill ha han här så han kan hjälpa mig genom sånt som jag inte riktigt klarar av själv... det finns andra som KAN göra det men ingen jag vill öppna mig till 100% för. tobbe du är oersättlig och jag älskar dig o saknar dig såååå mycket. speciellt nu.



Nu ska jag röka en cigg sen slå på en film eller nåt, funderar på att se Green Street Hooligans. Idag på jobbet så kom det in en kille som hade skrivit "GSE" på armen, hahaha tönt. För er som inte vet så står GSE för Green Street Elite som gänget i filmen heter... Hahaha, herregud. Han var 20+ åxo, fjantigt. Jag hatar serviceyrket ibland, man ska stå där o va trevlig fast man mår som en nerslagen hora ungefär, det är tärt. Men jag blir alltid glad av mitt jobb även fast jag inte vill vara där, vet inte varför. Har varit på dåligt humör när jag har jobbat typ två gånger, hur less o trött på skiten jag än är så är jag ändå trevlig typ. Vet inte varför det är så ;O Man kanske tänker på annat bara, kanske därför. Aja... However, skriver mer imorrn efter jobbet! kanske innan om jag hinner. Ciao folks



Jag o vilma i sidsjön förra året, då var det soligt iaf... !! 8 augusti


 
 
Petrus

Petrus

30 juli 2007 23:42

Haha, även att du skrev det tok :P

http://petrusnyquist.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30 31
<<<
Juli 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards