Direktlänk till inlägg 1 december 2007

liiista

Av Emma Strandh - 1 december 2007 20:05

Lista 1.

PERSONLIGT

01. vad heter du? Emma Maria Strandh
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Jag vill heta emma.
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? emelie eller maria. då blev det emma maria.
04. vilket stjärntecken är du? lejon
05. vilken årgång är du? 1990
06. vart bor du?  nacksta
07. bott utomlands? Nej
08. flyttat antal gånger? har bott i nacksta hela livet men har flyttat mellan husen här typ,kanske 6 gånger
09. vart skulle du vilja bo? utomlands,spanien eller så.
10. vilken skolklass? SPSP2b
11. vad vill du bli när du blir äldre? behandlingsterapeut..

UTSEENDE

01. hur lång är du? 157½
02. hur mycket väger du? 50
03. hårfärg och frisyr? mörkbrunt hår, halvlångt med snelugg.. 04. ögonfärg? gröna
05. mest nöjd med? mina ögon
06. minst nöjd med? för tillfället så är det håret
07. skostorlek? 34-35
08. glasögon? egentligen
09. har du några piercingar/tatueringar? naveln & tungan för tillfället, tatuering vid höftbenet..

FAVORITER

01. filmer? massssa olika
02. musik? hiphop
03. årstider? sommaren04. Måltider? pasta carbonara e fett gott
05. djur? dogs..
06. färg? röd rosa och ljusblå
07. parfym? amor amor 09. ämne i skolan? har inget favoritämne jag hatar skolan
10. sysselsättning? snowboard

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? olika, röda everestjackan, min kappa eller min snowboardjacka..
02. vad använder du just nu för skor? mina  reebok..
03. favoritfärg på kläder? spelar inte så stor roll..
04. favoritmaterial på kläder? vet ej.
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? dannes fotbollströja..
06. favoritaffärer? jag tycker inte om affärer så mkt
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? hatar att handla egentligen,köper bara om jag fastnar för nåt
08. favoritmärke? det är olika
09. vad har du för tröjstorlek? xs

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? halvstort
2. vilken färg på tapeterna? silvriga
3. vilka färger går rummet i i övrigt? silver och rött
4. vad vill du ändra där inne? Skaffa lite mer färger och ha en ny säng!!!!
5. vad har du där inne av följande:
a) tv? Yes.
b) video/dvd? DVD
c) dator? Japp.
d) stereo?  nej
e) telefon? Mobil
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? ett annat hus och en väg.
7. vad gör du oftast i ditt rum? sitter vid daton, ser på tv, sover och myser med daniel :D.
8. favoritpryl i rummet? Sängen.  

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards