Direktlänk till inlägg 2 december 2007

Baxat lista igen;D

Av Emma Strandh - 2 december 2007 00:50

av zofie. hi hi. har inget o göra ändåså o listor är väl ett roligt tidsfördriv? hmm..



Lista

Hur bor du: i lägenhet med mami och mina hundar
Brukar du komma i tid: nä jag vet inte hur man gör det ens
Vad hade du i din mun senast: en snus och cola

Har du bra kondition: nädu tack

Hur lång är du: 157 cm lång.

Hur känner du dig just nu: ledsen

Hur upplever du dig själv som person: snäll mot mina närmaste, otolerant för oärlighet och svek

Vanligaste färg på dina kläder: ljusa färger är mysigt

Kan du laga mat: hamburgare är jag jävligt bra på,men annars.. nja. nä

Vad jobbar du med/pluggar du: pluggar samhällsvetenskap på hedbergska, andra året. jobbar på sibylla inn i nacksta sen 8 månader tillbaks.

Vad har du på dig just nu: min vita mjukisdress med glitterpärlor

Har du någon fobi: spindlar och insekter som kan flyga eller låta.

Hade du en bra kväll igår: ja mestadels, en underbar natt iallafall..

Vilket är ditt senaste inköp: en mobiltelefon

Din favoritdryck på morgonen: cocacola 24/7

Projekt just nu: hitta en julklapp till min pojkvän, min storebror och min mamma.
Vilken tid gick du upp idag: 10.45

Har du sovit i din egen säng inatt: japp, första gången på lääänge.. den är fucked up jag hatar o sova i min säng.

Vad hade du sönder senast: hm, sängen håller på att gå sönder varje kväll typ, men riktigt riktigt sönder måste nog vara.. jag vet fan inte

Senaste alkoholintag: när det var extravadanza för ett tag sen, månad sen eller så... innan det sen 7 juli.

Har du haft mörkt hår: jag har det just nu, har haft blondt hår mestadels av tiden men brukar köra mörkt på vintrarna..

Är du morgonpigg: aldrig.

Vem snackade du med senast: daniel

Stjärntecken: lejon, 16/8

Varm favoritdricka: varm choklad med grädde från kaffeautomaten på sibylla,mmmmmums

Favoritdricka när du är riktigt törstig: citronvatten

Alkoholhaltig favoritdricka: cider, öl & bacardi breezerrrrr

När gjorde du senast något riktigt dumt: i veckan när jag inte gick på skolan...

När hånglade du senast: inatt

Saknar du någon just nu: ja. min älskling och min bror

Gillar du dokumentärer: oftast.. beror mest på hur dom är gjorda, är dom välgjorda så blir det intressant även om ämnet inte är så intressant i sig.

Vilka språk kan du prata: engelska, svenska och P-språket
När fikade du senast: de var nog ett tag sen hurredu..

Vad ska man göra för att få dig förbannad: svika mig, snacka skit, eller göra nåt mot någon jag bryr mig om
Skriv ditt tredje senaste mottagna sms: Emma strandh ;););););)1;);););););););) Varför inte svara ;););););) ..ill wol.qri.åkt wol - från ewe, jag fattade ingenting. idiot haha




01.04

över till den verkliga världen nudå, utöver listor. en liten checkup eftersom jag lovade att skriva idag, fast tekniskt sätt så är det ju nytt dygn men whatever...


Idag har jag jobbat,det var inte så jävla jobbigt ändå. tiden gick ganska fort och det var relativt lugnt idag, jobbade med nadia och alexis!.. jobbar imorron åxo, ewe jobbar åxo och det är tur det annars hade jag blivit ännu mer less än vad jag redan är. Herregud


Efter jobbet så kom mamma och hämtade mig, skjutsade hem mej sen åkte hon och köpte snus åt mej:) tack mami. sen satt jag en stund vid datorn och snackade med ewe på msn, sen gick jag ner till henne och umgicks en liten stund innan hon skulle sova. Kul o prata lite=) synd att william inte var vaken,hade velat träffa honom åxo och gett han en kram. lillprinsen!!



Sen gick jag hem, duschade oså. skyndade mej för att jag trodde sebbe skulle komma men det vart ändrade planer för han greps av panik,hahah. idiot;D sen har jag bara suttit och tittat på tv och pratat med mamma i vardagsrummet... ska gå ut dit och lägga mej och se på tv snart. Skönaste soffan har vi fått asså,plus att mamma har gjort julfint överallt så det är mysigt att vara i lägenheten nu:) dämpad belysning oså lyser det bara från alla julgrejer.. myyyysigt.



Ska väl vänta tills danne kommer hem så jag kan sova,kan inte sova ensam. jobbigt i vissa lägen men när han väl ligger här så är det värt väntan,det vet jag. Ingenting går upp mot att sova på hans bröstkorg och lyssna på hans hjärtslag tills jag somnar medans han smeker mitt hår.. jag gör så varje natt och har gjort det länge nu så jag kan inte sova utan att göra så.. gud vad jag saknar dej älskling:( du är verkligen mitt allt på riktigt




vill lägga mej och kolla på under ytan, men har den bara på datorn och jag orkar inte dra fram datorn och allt nu när mamma har städat så fint:) Hon är snäll hon!! tur att jag var på jobbet idag annars hade jag fått städa själv,det ville jag inte. var så jävla stökigt överallt, hade tagit 2 timmar o städa hela rummet fan. Hahah,stackars mamma fan



Måste lämna min jacka till mormor så hon kan sy in den så jag kan börja använda den nångång,den sitter inge bra som den är nu. Skulle göra det idag när jag var hos ewe men jag glömde bort och sen när jag väl skulle gå var klockan så mkt och jag hade bråttom så jag sket i det. får väl göra det imorgon eller nånting



Nu har jag skrivit ett satans långt inlägg,har ni läst ända hit så applåderar jag,hahah. surrar på om ingenting intressant alls, eller för vissa nyfikna bitches kanske det är intressant med varje liten del av mitt liv. Fattar inte sånt jag asså,men det kanske är lika bra det



 godnatt hoes


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards