Direktlänk till inlägg 2 december 2007

another one

Av Emma Strandh - 2 december 2007 01:41

En till lista. ha ha ha jag har nolife


BRUKAR DU:
Peta dig i näsan: haha vilken cpfråga
Titta på dig själv i spegeln: ja det måste man ju faktiskt
Gnälla: Ja
Skrika: förut skrek jag mycket mer,har blivit lite lugnare på äldre dar
Sova: alldeles för mycket. 62% för mkt.
Ha ångest: ja tyvärr
Skada dig själv med flit: nej?
Vilja dö: ja när jag är sjuk, då vill jag dö. eller när jag är less. fast om jag verkligen fick dö skulle jag inte vilja det,det är bara ett uttryck.
Drömma mardrömmar: ja ganska ofta,äckligt äre
Drömma sexdrömmar: haha nope, det gjorde man ju typ när man va 12?
Försöka vara annorlunda: ibland försöker jag förbättra mej, men aldrig göra nånting som jag inte vill eller så..  
Klä dig i svart: jadå, fast inte helsvart oså
Gå till kyrkan: Sist var skolavslutningen i nian.
Gå i skolan: alldeles för lite, men nu ska ändring ske!!
Röka: nej inte ofta
Ha sex: yes såklart
Ljuga: Nä
Hata folk: Hatade alla förut, nu hatar jag inte lika många det är fortfarande många
Lita på folk: Daniel och Tobias.

VEM:
Saknar du: Danne och tobbe
Vill du döda: ingen idag faktiskt
Rörde dig sist: daniel
Vill du slå: det är många det
Kysste dig sist: danne(L)
Vill du kittla: Ofta man sitter här och bara önskar att man fick kittla nån? hahah jävla cp fråga
Kramade du sist: danne
Vill du prata med: tobbe
Skrek du på sist: danne
Vill du vara som: som mig själv när ja var ungefär 15 år
Sårade dig sist: den enda som kan såra mig är danne och den enda som kan göra mig riktigt glad är danne, jag tar inte åt mej av nån annan så alltså kan ingen annan komma åt mej och såra mig..

Vill du bli galet full med: vill inte bli galet full, jag gillar inte sånt
Gjorde dig riktigt glad senast: Danne:)
Fick du sms från senast: vilma
Ringde dig senast: evelina
Är vackrast på jorden: min älskade danne, no doubt. så jävla vacker är han.. världens finaste!!!

HAR DU:
För många vänner: aa fan.. way to many. haha nerå. har dom jag behöver och dom jag vill ha!
Förföljelsemani: icke
Tvångstankar: enligt mig så har jag litegrann det, men ewe säger att det heter inte tvångstankar utan det heter "FIXIDEÈR".. hmmrf..
Någon annan psykisk sjukdom: dum i huvet
Någon fysisk sjukdom: Ja
Någon skada: har ont i min nacke idag
Färgat håret: Yes sir
Brutit några ben: aldrig brutit nåt, bara stukat och fått sprickor
Några piercings: Yes 2 st för tillfället. allt som allt har jag haft 4 st om man inte räknar öronen
Egen dator: Yes.
Bra självförtroende: Ja:)
Kysst någon: Aa.
Haft sex: Antagligen.
Köpt kondomer: nä aldrig faktiskt
Tagit nakenbilder: nope
Sagt jag älskar dig till någon idag: Ja till danne och tova.
Bjudit ut någon: nä herregud. sånt gör man på film i USA
Varit kär: Den enda jag varit kär på riktigt i, verkligen riktigt kär och verkligen älskat från djupet av mitt hjärta är danne.. <3 mitt allt.
Dumpat någon: Yepp
Stulit någonting: ahh jag e ju från naxta, hahah.. närå skämt åsido
Lämnat landet: Yes och det var sköööönt.
Tuttat eld på nått: Ja alltid förut eldade jag saker
Gjort något olagligt: jajamensan.

HUR:
Går du: jag sätter ena foten framåt, sen den andra foten framåt, sen rör jag mej samtidigt så går man automatiskt! (I) *geni
Svarar du i telefonen: "Emma" "aaa" "VAD?" eller till ewe "tjena bror",haha
Fördriver du tiden: sitter vid datorn, tittar på tv eller ritar..
Mycket pengar har du: inte så mycket just nu men imorgon blir det lite bättre med den saken! ..tacka gudarna för det.
Tjänar du pengar: Jag jobbar
Ofta diskar du: inte så ofta alls faktiskt om man bortser från jobbet
Ofta städar du: Inge ofta alls..
Många stör du dig på: MÅNGA!!
Ofta träffar du din familj: Tobbe träffar jag nästan inte alls nu kan man väl säga, och mamma har jag börjat träffa mer sällan eftersom jag mest är hemma hos danne:) sen har jag ingen mer familj.

TROR DU:
Att du kommer bli något: Jag är något redan.
På gud: japp
På rymdvarelser: inte varelser kanske, men att det finns liv på andra planeter tror jag
Att folk tycker om dig: dom som jag behöver tycker om mej och fuck resten. bryr mej inte
På ett liv efter detta: Absolut, annars skulle jag ha dödsångest varje dag.
Att fiskar kan tänka: haha nä va ska dom tänka? "jag är nemo. oj vad sa jag? jag är nemo. fan vad pratade jag om? jag är nemo" hahahah dom har ju typ 3 sekunders minne eller nåt.. jobbigt o va firre
Att du kommer leva länge: Inte lika länge som jag skulle kunna leva,men jag hoppas iaf att jag får leva ganska länge

 
 
Ingen bild

anonym

3 december 2007 22:21

är tobbe blitz din bror?

 
Ingen bild

emma

4 december 2007 13:43

aaa

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards