Direktlänk till inlägg 2 december 2007

jobb och fittväder.

Av Emma Strandh - 2 december 2007 19:22

19.22 fyfan säger jag bara,vilket jävla kukväder det är ute. imorse skulle jag o ewe gå till jobbet men mamma ville inte låta oss gå i detta väder så vi fick skjuts! tack för det. annars hade jag varit så förbannad när jag kom till jobbet så jag hade strejkat från livet.


det gick iaf bra att jobba,behövde bara jobba 4 timmar..skulle på middag hos towa..


Hade verkligen velat gått på julskyltningen idag och sett moyo railsession,skitnice ju.. men ingen kunde ju ställa upp och jobba, annars hade jag kanske hunnit gå dit efter jag vart hos towa,men nu blev det inte så.



Sitter hemma nu iallafall och tare lugnt bara.. skönt. är riktigt trött sen denhär helgen alltså,men pengar blire ju och det är ju bra såhär i juletider ;P måste hitta en julklapp till love men vet fan inte vad. ska kolla imorron hade jag tänkt:)



just nu sitter ja o väntar tills evelina ska komma hem så jag kan gå ner dit och hämta mina ägodelar :D vill att hon ska komma hem nuuuu så jag får det gjort nångång. jaja tack iaf för att du tar med dej älskliiing;)




Ikväll blire nog lugnt,hade velat sola men jag vet inte om jag orkar ta bussen ner till stan och sen hem igen.känns otroligt jobbigt att bli blöt och allt skit.. kanske gör det imorron efter skolan eller nått :) Måste iallafall göras, jag skulle inte ens synas om jag la mej ner i snön,så jävla blek är jag nu. ljusblå typ... Suck




Jaja nu ska jag kolla vidare,tänkte beställa lite bilder åxo. kanske dags att göra det nu isåfall=) ska kolla på sibas hemsida.


Skriver förmodligen mer ikväll.

ciao bitchessss


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards