Direktlänk till inlägg 8 december 2007

SHUS!!

Av Emma Strandh - 8 december 2007 22:52

hej folket. fett längesen jag skrev nu alltså,hundra år sen känns det som. but now im back!! tycker synd om er när ni inte får läsa mina gudomliga texter hähä


Iallafall så är livet som det är just nu,inte så bra alltså. men vad gör man?? lika bra att det blev som det blev kanske,iallafall i längden men just nu blir det bara jobbigt.. Vet inte hur jag ska kunna hantera allt skit som är runt omkring mej för tillfället.



Hoppas allafall på att få åka och hälsa på min bror i veckan,skulle fan vara underbart ifall jag fick det. har dock inga pengar :( Juste  det har ja inte tänkt på ens,o bussen lär väl kosta litegrann. Suckkk aja får lösa det på nåt sätt.



sitter hemma hos sebbe nu iallafall. long time no see.. har inte varit här hos han på femton år känns det som, inte sen somras iallafall. Men nu är jag här o softar lite med han bara. hanna kom nyss åxo! Ska väl se på film eller nåt,vettefan.



 längtar tills danne kommer hem så man kan få sova. är skit trött verkligen!! Vet itne varför,kanske vädret som gör det eller nåt. no idea... ångrar att jag inte jobbade idag,hade behövt pengarna so damn much. julklappar och hela helvete..




har iallafall skrivit julkort idag, till massa människor som man inte hör av sej till så ofta som egentligen borde höra av sej till en själv men som skiter i det. fittor




Jaja nu har jag inget att skriva mer,skriver nog mer när jag kommer hem. lär väl ha tråkigt somfan ändå.. Ska gå hem åxo i dehär jävla kukvädret,mina fötter kommer dö och ifall nån våldtäktsman kommer och jagar mej kan jag inte springa i på allt det hala. fucked up




Aja, cyaa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards