Direktlänk till inlägg 8 december 2007

hos erik sebastian lindgren.

Av Emma Strandh - 8 december 2007 23:57

yes, där är jag nu. sitter bara o snackar me han o hanna o lyssnar på musik o chillar... skönt somfan o bara göra ingenting.


danne är ute, vill att han ska komma hem fan så vi kan mysa:) saknar dej sötnos. skynda dej hem älskling sötnos du e fan mitt allt.. så tacksam för att ja har dej daniel de vet du. ja önskar verkligen att vi skulle göra dedär som vi har pratat om.. :( Älskar dej min fina sötnos!!! mi amor du e allt.


 Ska väl börja gå hemåt om ett tag, ska lägga mej i vardagsrummet och se på one tree hill som ja äntligen fått tillbaka, säsong två. ja har redan sett ganska många avsnitt hemma hos danne, hans familj tittar på de så de e ju perfekt;) eftersom han bara spelar fm 08 så äre bra o ha nåt o göra! :D


 Jobbigt de kommer bli att gå hem, ja har hål i mina skor. skulle tagit emot skorna av danne men ja är en tönt så ja gjorde inte det ;P klarar inte av sånt. men tack iallafall älskling för att du ens tänkte tanken:) Du e sötast.



Har fastnat för en feeeett bra låt, low heter den. o plies - runnin my momma crazy är åxo skitbra. Men dendär med t-pain o flo rida är grym, har inte hört en sån bra låt på fett länge. lyssnar på den hela tiden, vet inte hur man slår på repeat på telefonen bara? Är det nån som vet hur man sätter på repeat på en sony ericsson walkman telefon? :S är jävligt tacksam för svar för jag har fan ingen aning alls. skulle verkligen vilja veta :P



skola på måndag. måste verkligen gå då!! hela veckan ska jag gå. har evk igen den 17e då dom ska se ifall närvaron har förbättrats, har den inte det så kommer jag säkerligen bli kickad snart. they have no faith in me anymore o de förstår man väl. det är bara jag som har det



Nu gick hanna och sebbe iväg och pratade, sitter ensam nu o lyssnar på apologize, tänker på min pojkvän.. :) saknar. älskar. avgudar. du är allt jag nånsin önskat mej


fått brev av tobbe åxo som gjorde mej ganska motiverad och fick mej att må bra oså. tack för alla orden som gör mej starkare bror...



Hejdå hoes!! ska gå in på nån rolig sida nu och titta på skämt eller nåt haha. Puss ciao


_______________________________


men tiden läker alla sår, så säger nästan alla/
Och jag glömmer nästan bort att det är alltid bäst att falla



fantastic four;) !!  saknar er mina älsklingar. "nackstatjejer, här händer grejer.. vi nobbar alla snobbar o förstår att vi är kungar ikväll. raka bena, vi är seeena, vart fan är min sista fimp? o vart är min bruuunkrääääm!!" hahahha.. skönaste tiden..  miss you.





 
 
Ingen bild

ewe

9 december 2007 10:00

hahahah va fult att du kmr ihåg "låten". hahhaha :D jag die!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards