Direktlänk till inlägg 13 december 2007

Gotta move faster

Av Emma Strandh - 13 december 2007 20:49

feeeeet låt, sean kingstons... :D skitbra fan.


 Sitter här i min ensamhet nu, duschat oså. idag var det verkligen plågsamt o duscha, fett jävla jobbigt alltså!! ville bara ha det överstökat på 2 sekunder så ja sket i balsam. Det fick jag ju lida för efteråt men ändå... var helt svettig när ja kom ur duschen åxo, skit jobbigt. fyfan hatar o vara såhär. tror ja har feber eller nåt,har iaf ont i halsen=( hoppas de går över o inte utvecklas till halsfluss,pallar verkligen inte operation o ta bort halsmandlarna o leva på nyponsoppa i 13år tills det blir bra igen,då väger man väl 30 kg när det är klart.



aja. var ute med ante och tova i kylan förut, skit mysigt vare faktiskt. Hade på mej min fulaste mössa och mycket kläder,så de va skönt. frös om benen och arslet bara... Men gick iaf en bit, bra det iaf.



Sitter o väntar på att min kille ska komma hem från träningen så ja kan få kramas lite:) Älskar dej sötnos,förlåt för allt baby.. <3 du o jag!!!



Ska lägga mej o se på monster om en stund hade ja tänkt,danne tankar fan filmer hela tiden;P Han har tankat harry potter åt mej åxo som ja inte ens har sett än!! herregud, va fett längesen den kom ut o ja brukar alltid gå på premiären av alla nya HP filmer med towa. men nu denhär gången var wilma sjuk så det gick inte, sen blev det lixom aldrig av bara... Så den sak jag se ikväll=) WIE, längtar verkligen mkt.



Ska städa lite på mitt rum nu,ganska stökigt här. ja o danne stökar ner hela tiden,ahhah.. colaflaskor överallt fan o skit. ska fixa detta nu!! Tända ljus och allt sånt så jag får lite ro i kroppen,byta sängkläder osv. Goodie.


Därför har ja inte tid att sitta här längre.. Imorgon ska jag sola! ..måste det,annars försvinner det bruna snart. eller.. det "bruna" ;P haha.



ÄLSKAR DEJ DANIEL. DU VET ATT JAG GÖR ALLT FÖR DEJ NO MATTER WHAT O VILL ATT DU SKA VETA ATT DU ÄR SÅ SPECIELL SOM MAN KAN BLI FÖR MIG, I MINA ÖGON ÄR DU DEN FINASTE JA NÅNSIN SETT O DEN BÄSTA JA NÅNSIN HAFT. AMOR DU ÄR DEN BÄSTA! MIN LOVE. DU OCH JAG, ALLTID. puss puss, din emma...





Hejdå bitches nu har jag inte tid längre






 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Emma Strandh - 29 februari 2008 15:21

såg att länken var fel här till min nya blogg. här är iaf den rätta www.emmamaria.webblogg.se ...

Av Emma Strandh - 23 februari 2008 00:21

börjat skriva igen på. www.emmamaria.webblogg.se  frida har varit jävla snäll o gjort en skitsnygg header åt mig, så ja vill börja skriva där igen när allt är så snyggt! ;) alltid roligare när det är stiligt lixom. wie.. :D:D men fortsätt o läsa för ...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:16

Mitt hjärta är krossat     Vad.. hade du på dig idag? ett par leejeans o en vit långärmad t-shirt har du gjort under dagen? träffat sebbe på dan, träffat min mamma o farbror, sen varit med sebbe och hans tjej !  har du för frisyr? utsläppt med dia...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 23:01

var minut, var sekund utan dig gör det ont.. natt och dag, går vi runt, bägge två och söker svar på den kärlek somvi haft. varje blick ger mig upp.. önskar du kunde va här hos mej. var minut.  daniel valderrama du är den enda för mig       all my dre...

Av Emma Strandh - 22 februari 2008 09:23

jag skulle sakna den där stunden som vi harnär vi till slut har blivit sams    lämna mig inte snälla jag älskar dej danne ...

Presentation

Omröstning

Känner vi varann?
 Ja, vi är nära vänner
 Ja, men bara ytligt
 Nej, men vet vem du är
 Nej, men vi har träffats

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards